کد خبر: ۷۵۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۵۹۲
علی نظری جویباری روایتی را در خصوص حضور برخی بازیکنان استقلال در یک پارتی شبانه در سال 87 مطرح کرده است.
کدام بازیکنان استقلال به پارتی معروف رفتند؟به گزارش خبرداغ ، علی نظری جویباری در جایی از صحبت های خود گفته حضور در این مهمانی به خروج برخی بازیکنان از استقلال ختم شد: به خاطر آن اتفاقات و البته فیلمی كه بعداً از یكی از مهمانی‌های بچه‌ها منتشر شده بود، مشكلاتی پیش آمد. مدیرعامل باشگاه روی این چیزها خیلی حساس بود. باید محترمانه بچه‌ها را از تیم كنار می‌گذاشتیم. نخواستیم در فضای بدی باشد. اگر توجه كرده باشید بعد از آن سال (سال 87) یكسری از بازیكنان را رد كردیم. البته نمی‌شود گفت فقط به خاطر این مسائل بود. به هر حال می‌خواستیم تیم را جوان‌تر هم كنیم.


حسین کاظمی، امیر حسین صادقی، محمد نوازی، محسن بیاتی نیا، محسن یوسفی، حسین کوشکی، حمید شفیعی و حسین قنبری این نفرات بازیکنانی هستند که سال 87 از استقلال جدا شدند. بر پایه اظهارات علی نظری جویباری افراد حاضر در این مهمانی از میان این بازیکنان بودند چرا که این نفرات سال 87 از استقلال جدا شدند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: