کد خبر: ۷۵۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۴۴
عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: نه تنها از رای و حمایتی که روحانی کردیم، پشیمان نیستیم بلکه آقای روحانی را هم خیرالموجودین می‌دانیم.
مصطفی کواکبیان: پشیمان نیستیم و هنوز هم روحانی را خیرالموجودین می‌دانیم/ دولت به افکارعمومی توجه کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان پیش از ظهر امروز تذکری شفاهی گفت: برخی‌ها می‌گویند اصلاح‌طلبان نسبت به رای و حمایتی که از روحانی داشتند، پشیمان هستند در حالی که ما همچنان از این دولت حمایت می‌کنیم. ما نه تنها از رای و حمایتی که از روحانی کردیم، پشیمان نیستیم بلکه آقای روحانی را هم خیرالموجودین می‌دانیم.

وی با بیان اینکه حمایت از دولت به معنای عدم انتقاد نیست، اظهار داشت: ما منفعل نیستیم. رای به روحانی دلیل نمی‌شود اگر مشکلی از دولت روحانی دیدیم، چیزی نگوییم.

نماینده تهران در مجلس افزود: دولت به افکارعمومی توجه کند. قطعا مجلس بابت گرانی‌ها در بودجه همانند دولت عمل نمی‌کند. بسیاری از نمایندگان مخالف گرانی بنزین و سایر حامل‌های انرژی هستند.

کواکبیان با اشاره به مشکلات شهر تهران تصریح کرد: ما در تهران مشکلاتی داریم. ما مردم مظلومی در تهران داریم، با آنکه پایتخت‌نشین هستند ولی مشکلات بسیاری دارند. گویا کسی به فکر آنها نیست.

وی خطاب به وزارت نفت نیز خاطرنشان کرد: وزارت نفت توضیح دهد چگونه ما در جنگ عراق به راحتی توانستیم آتش چاه‌ها را خاموش کنیم ولی دو ماه است که چاه رگ سفید خاموش نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: