کد خبر: ۷۵۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۸۴
داریوش شجاعیان این روزها ستاره بی بدیل استقلال است.
به گزارش خبرداغ،داریوش شجاعیان در بازی برابر صنعت نفت نشان داد که ارزش آن همه دوندگی و جلسه شبانه را برای به خدمت گرفتنش داشته است.

 

شماره 23 شیرازی آبی پوشان تهرانی در دیدار برابر تیم سرمربی سابقش که حکم کاشف او را هم داشته است هر کاری که می خواست را انجام داد. رد پای او روی سه گل استقلال به وضوح دیده شد. او گل سوم استقلال را به زیبایی وارد دروازه نوشی صوفیانی کرد و نشان داد زیبا گل زدن را به خوبی بلد است. داریوش روی گل های اول و چهارم هم نقش پاس گل دنده را داشت.

 

شجاعیان مرکز ثقل حملات استقلال است و با استفاده از قدرت حمل توپ و خلاقیت منحصر به فردش و همچنین هوش فراوانش مهندسی حملات را در دست می گیرد. او بی تردید مرد اول استقلال در بازی برابر طلایی پوشان بود و می تواند در ادامه هم کاتالیزور صعود استقلال به بلای جدول باشد.

 

بازی بی رحمانه او در برابر حریفان و شوق به هجومش ستودنی است و به کار پیمرد 67 ساله می اید.

 

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: