کد خبر: ۷۵۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
آنخل دی‎ماریا که یکی از بازیکنان مد نظر بارسلونا است در اینستاگرام و بعد از برتری بارسلونا مقابل رئال در ال‎کلاسیکو عکس‎های مربوط به شادی آبی و اناری‌ها را لایک کرد.
چراغ سبز ستاره رئالی برای پیوستن به بارسلونابه گزارش خبرداغ ،  آنخل دی‎ماریا، بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن که سابقه بازی در رئال مادرید را هم دارد و مدتی است که شایعه احتمال پیوستنش به بارسا به میان است، در اینستاگرام عکس‎‏های مربوط به برتری آبی و اناری‌ها در ال‎کلاسیکو را لایک کرد تا دوباره شایعات قبل مطرح شوند و رسانه‌ها این کار او را به نوعی چراغ سبز به بارسا تعبیر کنند.

 

در صفحه شخصی اینستاگرام ستاره آرژانتینی، او چندین عکس مربوط به شادی بازیکنان بارسا را لایک کرده و همچنین دیگر عکسی که مورد توجه او قرار گرفته شادی جمعی اعضای تیم در رختکن بعد از پیروزی مقابل رئال بوده است.

 

در واقع دی‎ماریا در تابستان امسال هم فاصله زیادی با پیوستن به بارسلونا نداشت و شاید اگر به جای جذب کوتینیو، بارسا تمرکزش را روی خرید این بازیکن می‎گذاشت انتقال را قطعی می‏‌کرد.

 

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: