کد خبر: ۷۵۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۵۱۷
دروازه بان فولاد خوزستان تنها یک گام تا رسیدن به دروازه پرسپولیس فاصله داشت.
فاش شدن یک راز دیگر/ بازیکنی که قرار بود نیم فصل پرسپولیسی شود!به گزارش خبرداغ،شاید این موضوع برای شما هم عجیب باشد اما بد نیست بدانید قبل از آن که محرومیت پرسپولیس از حضور در پنجره نقل و انتقالات قطعی شود، علیرضا بیرانوند با مدیران وقت باشگاه هماهنگ کرده بود تا در نیم فصل از پرسپولیس به تراکتورسازی رفته و دوران خدمت سربازیش را دنبال کند. این ماجرا پس از بازی با سایپا و در شرایطی که محرومیت باشگاه اعمال شده بود، لو رفت.

 

گویا پرسپولیسی ها نیز با حامد لک مذاکراتی داشتند تا در دی ماه به این باشگاه بیاید و جانشین بیرانوند در پرسپولیس شود اما محرومیت سرخپوشان، همه چیز را دچار تغییر کرد!

 

راست و دروغ این خبر به گردن راوی اما گفته شده موضوع پیوستن لک به پرسپولیس کاملا جدی بود ولی همه چیز با محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات زمستانی دود شد و به هوا رفت.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: