کد خبر: ۷۵۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۴۹۰
بهترین کادوی کریسمس برای من بود
سرمربی استقلال از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل صنعت نفت ابراز رضایت کرد.
شفر: بازیکن جدید می خواهیم / امیدوارم مغرور نشویم به گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از برد 4 بر صفر مقابل نفت آبادان گفت: فکر می کنم یکی از بهترین هدیه های کریسمسی بود که گرفتم. دیشب بازیکنان برف شادی روی سر من ریختند امروز هم 4 تا گل زدند که یکی از بهترین هدیه های من بود. این یکی از بهترین بازی های ما در لیگ بود و امیدوارم بازیکنان روی زمین بمانند و غرور نگیرند. تبریک می گویم به اعضای کادر فنی و حتی تدارکات. همه ما تیم هستیم و برای بهتر شدن تلاش می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: تشکر می کنم از هواداران که هر وقت مشکل داریم با حمایت آنها حل می شود. از امید ابراهیمی هم تشکر می کنم که یک روز قبل از بازی مشکل داشت اما گفت می خواهم بازی کنم. محسن کریمی هم بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالم در لیست ما حضور دارد.

 

او در مورد کادر خود توضیح داد: آقای کولی به تیم می آمد و به کادر اضافه می شود. او در جامائیکا نخواهد ماند و به محض اینکه کار ویزای او انجام شود می آید.

 

شفر در پایان گفت: نتیجه خوبی برای ما بود چرا که نفت تیم بسیار خوبی است. 20 دقیقه اول کرار ایستگاهی های خوبی زد اما دروازه بان ما هم بسیار خوب بود. فقط باید تمرکز کنیم روی بازی بعدی. ما در لیگ و جام حذفی باید بازی کنیم و به همین دلیل بازیکن جدید خواهیم گرفت و هر وقت با کسی قرارداد ببندیم اعلام می کنیم.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: