کد خبر: ۷۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۳۰۸
با وجود ناکامی بزرگ پرسپولیس در ضیافت پنالتی در جام حذفی، بازیکنانی که در حین بازی ها مسئولیت زدن پنالتی داشتند، تغییر پیدا نمی کنند.
پنالتی زن های قطعی پرسپولیس در ادامه فصل مشخص شدندبه گزارش خبرداغ،بعد از اتفاقاتی که در پایان بازی با صنعت نفت آبادان در جام حذفی رخ داد و پرسپولیسی ها از 7 پنالتی که زدند، 3 پنالتی را از دست دادند تا حذف از یک چهارم نهایی را تجربه کنند، شرایط تمرینی این تیم دچار تغییراتی در برنامه شد. برانکو که اعتقادی به صرف وقت برای زدن ضربه پنالتی نداشت، حالا به بازیکنانش فرصت می دهد در هر جلسه تمرینی، دقایقی به زدن پنالتی بپردازند تا آمادگی روحی و روانی برای استفاده از این ضربات پیدا کنند. تا پیش از این، کمتر چنین اتفاقی در تمرینات تیم رخ می داد.

 

از سوی دیگر قرار نیست علی علیپور و گادوین منشا که به ترتیب پنالتی زنان اول و دوم پرسپولیس هستند، به خاطر از دست دادن پنالتی های شان، مجوز زدن این ضربات را از دست بدهند. آنها این مسئولیت را همچنان برعهده دارند.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: