کد خبر: ۷۵۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۳۹۵
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق‌های فکر اصولگرایان موضوعاتی همچون «پشیمان هستیم» را علیه دولت و روحانی مطرح می‌کنند، وگرنه اصلاح‌طلبان از دولت و رییس‌جمهوری حمایت می‌کنند و از انتخابشان به هیچ وجه پشیمان نیستند.
جلال میرزایی: اتاق‌ فکر اصولگرایان شعار پشیمانم را علیه روحانی مطرح می‌کنند
به گزارش خبرداغ،جلال میرزایی اظهار کرد: اتاق های فکری در جریان اصولگرا وجود دارد که طراحی‌هایی دارند و به نوعی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دنبال حفظ رای 16 میلیونی خود و برنامه ریزی برای تضعیف پایگاه اجتماعی دکتر روحانی و اصلاح طلبان بودند. بیان موضوعاتی همچون پشیمان هستم، محصول این اتاق های فکر است.

وی افزود: در این زمینه بیگانگان نیز با بیان این شعار، هدفشان تضعیف ایران و تشدید اختلافات داخلی است و می خواهند از شرایطی که ایجاد شده در راستای منافع خود استفاده کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: در حوزه سیاست کنش و واکنش هایی وجود دارد که این مساله طبیعی است، اصلاح طلبان اگر نقدی به دولت و عمکرد روحانی دارند، نقد درون خانوادگی است، آنان مانند اصولگراها نیستند که به سمت تقدس گرایی بروند و انتقاد نکنند.

میرزایی ادامه داد: این انتقادها در راستای اصلاح است و به معنای پشیمانی نیست. ما از دولت حمایت می کنیم.

ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: