کد خبر: ۷۵۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۶۹۷
سرور جپاروف در دیدار استقلال با ایرانجوان، هم گل زد هم یکی از بازیکنان تأثیرگذار در این برد محسوب می‌شد.
رسیدن به نیمه‌نهایی پشتک ندارد؟/ می‌دانم که هیچ‌چیز جز قهرمانی استقلال را راضی نمی‌کندبه گزارش خبرداغ ،سرور جپاروف در دیدار استقلال با ایرانجوان، هم گل زد هم یکی از بازیکنان تأثیرگذار در این برد محسوب می‌شد.

 

او پس از برد دیشب گفت‌وگویی کوتاه با ما داشت.
*بازی چطور بود؟
ابتدا باید راهیابی تیم به نیمه‌نهایی را به هواداران‌مان تبریک بگویم. این گام بزرگی برای رسیدن به قهرمانی تیم ما خواهد بود. بازی هم خوب بود و ما با یک تیم خیلی خوب فوتبال بازی کردیم.

 

* انتظار این بازی خوب را از ایرانجوان داشتید؟
البته که داشتیم. آنها تیم پرمهره‌ای بودند و ما بدون توجه به رده و جایگاه‌شان در لیگ دسته اول با قدرت به دیدارشان رفته بودیم. انصافاً هم آنها خیلی بهتر و بالاتر از چیزی بازی کردند که انتظار داشتیم ولی همه بچه‌های تیم ما در این دیدار خوب ظاهر شدند و مزد تلاش‌شان را هم گرفتند.


* باز هم گل زدی و بهترین گلزن تیمت شدی؟
این باعث خوشحالی‌ام است. وقتی من گل می‌زنم یعنی کل تیم خوب کار کرده و من این گل را تقدیم به طرفداران تیم‌مان می‌کنم که در این هوای دودی به آزادی آمدند.


* بازی در هوای آلوده سخت نبود؟
نه زیاد! مشکلی نداشتیم.


* بازی با صنعت‌نفت آبادان در جام‌ حذفی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
ما چند روز بعد هم با این تیم بازی داریم و دو بازی اخیرشان با پرسپولیس را هم دیده‌ایم. فکر می‌کنم با شناخت کافی به این دیدارها برویم و فقط این را می‌دانم که هیچ‌چیز جز قهرمانی استقلال را راضی نمی‌کند.


* دوباره پشتک زدی! خوشحال بودی؟
رسیدن به نیمه‌نهایی پشتک ندارد؟ البته که خوشحال بودم، البته بیشتر از شادی هواداران.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: