کد خبر: ۷۵۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۳۱۰
سیامک نعمتی که زننده آخرین پنالتی پرسپولیس در بازی با نفت بود و به خطا رفتن ضربه او باعث حذف تیم شد در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.
آقای ستاره نظرش را تغییر داد،در پرسپولیس ماندنی شد!به گزارش خبرداغ،سیامک نعمتی که زننده آخرین پنالتی پرسپولیس در بازی با نفت بود و به خطا رفتن ضربه او باعث حذف تیم شد در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

 

سیامک نعمتی که زننده آخرین پنالتی پرسپولیس در بازی با نفت آبادان بود و به خطا رفتن ضربه او باعث حذف تیم شد در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.این بازیکن قول جبران در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داد پیش از این شنیده شده بود این بازیکن به دلیل نیمکت نشینی های پی در پی در پرسپولیس قصد جدایی و گرفتن رضایتنامه داشت ولی حال مثل اینکه این بازیکن قصد ماندن در پرسپولیس دارد.

فرتاک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: