کد خبر: ۷۵۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۹۹
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، حضور دانش آموزان روز پنجشنبه(30آذرماه) در مدارس ممنوع است.
ممنوعیت فعالیت مدارس تهران در روز پنجشنبهبه گزارش خبرداغ به نقل ایرنا: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به ادامه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، حضور دانش آموزان در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی تابعه به هر دلیلی روز پنجشنبه(30آذرماه) ناموجه و ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه حفظ سلامت دانش آموزان از اولویت های بسیار مهم آموزش و پرورش بوده و اگرچه مدارس شهر تهران در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند اما دعوت دانش آموزان به مدارس با هر عنوان مانند برگزاری کلاس های جبرانی و یا فوق برنامه در روز پنجشنبه(30 آذرماه) ممنوع است و تخطی از این مصوبه استانداری تهران، تخلف اداری محسوب شده و با متخلفین طبق مقررات رفتار خواهد شد.

در شهر تهران حدود یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 4هزار و 89 مدرسه تحصیل می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: