کد خبر: ۷۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
مربی خونه به خونه بابل گفت: با تمام قوا مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به میدان خواهیم رفت و حریف دست و پا بسته ای برای این تیم نیستیم.
فقط به قهرمانی جام حذفی فکر می‌کنیمبه گزارش خبرداغ ، مهدی هاشمی نسب در خصوص قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی و رویارویی خونه به خونه با استقلال خوزستان در این مرحله، گفت: برای ما فرقی نمی کرد که با چه تیمی بازی کنیم. ما با تمام قوا پای به جام حذفی گذاشتیم و تا اینجای کار هم پیشرفت خوبی داشتیم. حالا با توجه به اینکه به مرحله حساسی از جام حذفی رسیده ایم نمی خواهیم به راحتی این جام را از دست بدهیم.

 

وی تاکید کرد: تمام بازیکنان ما از بازی گذشته هم قسم شدند تا دو دیدار باقی مانده از جام حذفی را با پیروزی به پایان برسانند و به قهرمانی برسند.

 

هاشمی نسب در پاسخ به این سوال که دوست داشتید حریف استقلال تهران در نیمه نهایی باشید، گفت: حالا این اتفاق نیفتاده و دیدار با استقلال خوزستان برای ما به وجود آمده است. پس باید با یک برنامه ریزی دقیق به مصاف حریف رفته و این بازی را با پیروزی به پایان برده و به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

 

مربی خونه به خونه بابل در پاسخ به این پرسش که استقلال را مقابل ایرانجوان چطور دیدید؟ گفت: آبی پوشان بازی خوبی از خود ارائه دادند و توانستند به یک برد خوب هم دست پیدا کنند و این می تواند زمینه ای باشد برای حضور پرقدرت آنها در ادامه لیگ تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: