کد خبر: ۷۵۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۵۱
یک نماینده اصولگرای مجلس خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده برای حل مشکل آلودگی هوا شد.
درخواست برگزاری نشست فوق‌العاده برای حل مشکل آلودگی هوا / انتقاد نسبت به واردات بنزین/  برخی از آقایان به‌جای آن‌که مشکل آلودگی هوا را حل کنند، می‌گویند که باید دعا کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اعلام کرد: مشکل آلودگی هوا منجر به تعطیلی پی‌درپی و آسیب‌های جانی، روانی و مالی به کشور شده و مسئولان مربوطه برای حل این معضل چاره‌اندیشی نمی‌کنند.

نماینده اصولگرای محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جالب است که فقط برخی از آقایان به‌جای آن‌که مشکل آلودگی هوا را مدیریت کنند، می‌گویند که باید دعا کنیم.

وی افزود: باید به این مسئولان گفت که ما این دعا را از قبل هم بلد بودیم، چطور قبلاً می‌گفتید که آقای فلانی و بنزین تولید داخل موجب آلودگی هوا شده است اما الان که مدیریت تغییر کرده و روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین وارد می‌کنید، باز هم شاهد آلودگی هوا هستیم.

سلیمی در پایان خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده برای حل مشکل آلودگی هوا و پاسخگویی مسئولان نسبت به این موضوع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: