کد خبر: ۷۵۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۳۲۴
شکایت هنرپیشه خارجی و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس از این تیم به فیفا شکایت کرد.
به گزارش خبرداغ،اشپیتم آرفی، مهاجم آلبانیایی اسبق تیم پرسپولیس، طی چند سال اخیر بارها مدیران این باشگاه را تهدید کرد چنانچه مطالبات مالی اش را پرداخت نکنند از این تیم به فیفا شکایت می کند.

 

برخی شنیده حاکی از آن است که این بازیکن چندی پیش به فیفا شکایت کرد تا شاید از این طریق بتواند به پولش برسد اما فیفا شکایت او را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ارجاع داد. با این وجود کم کاری فدراسیون در پیگیر حق و حقوق آرفی موجب شد او بار دیگر به فیفا پناه ببرد و از این تیم شکایت کند.

 

پس از این اتفاق فیفا، تیم پرسپولیس را محکوم کرد تا مبلغ 109 هزار یورو (نزدیک به 545 میلیون تومان) را به این مهاجم آلبانیایی بپردازد. اشپیتیم آرفی چندی پیش در یک فیلم و سریال ایرانی ایفای نقش کرد.

 

 

ما پیگیر این موضوع از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس شد که یکی از مسئولان باشگاه در این باره گفت: هیچ حکمی از سوی فیفا در این باره به باشگاه نرسیده است.

 

به هر حال باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه خبری در این رابطه منتشر خواهد شد.

برنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: