کد خبر: ۷۵۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۹
گازوئیل غیراستاندارد و ماشین‌ها؛ دو عامل آلودگی هوا
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: گازوئیل و ماشین‌ها دو عامل آلودگی هوا هستند؛ نه می‌توانیم جلوی رفت و آمد ماشین‌ها را بگیریم و نه بدون گازوئیل می‌توانیم زندگی کنیم.
رییس سازمان محیط‌زیست: می‌توانیم بدون خودرو و سوخت زندگی کنیم؟/باید دعا کنیم باد بیاید تا آلودگی‌ها را جابجا کند
عیسی کلانتری در حاشیه اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی در ارتباط با موضوع آلودگی هوا، اظهار کرد: مشکل ما در ارتباط با گازوئیل است که باید اصلاح شود. گازوئیلی که می‌دهند ده‌ها برابر بیش از استانداردی که باید وجود داشته باشد، آلوده‌کننده است.

به گزارش  خبرداغ ، وی ادامه داد: وضعیت خودروهایمان را هم که می‌بینید. بیشتر آلودگی هوا مربوط به این دو موضوع یعنی گازوئیل و ماشین‌ها است.



رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: دولت چاره‌ای ندارد. اگر جلوی خودروها را بگیریم تا هوا را آلوده نکنند حمل و نقل از بین می‌رود. گازوئیل‌ها هم غیراستاندارد است. بالاخره باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: باید دعا کنیم باد بیاید تا آلودگی‌ها را جابجا کند وگرنه می‌توانیم بدون خودرو و بدون سوخت زندگی کنیم؟

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: