کد خبر: ۷۵۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۸
طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ایرج شرف زاده به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.
انتصاب ایرج شرف زاده به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم انصاری لاری خطاب به ایرج شرف زاده آمده است: با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می شوید.

امید است با عنایت خداوند متعال در انجام وظایف محوله، پیوسته موفق و موید باشید.

ایرج شرف زاده که تحصیلکرده رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است در حال حاضر عضو و سخنگوی دور پنجم شورای شهر کیش و مدیر عامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در سالهای ٩٠ تا ٩٢ بوده است و فعالیت به عنوان مشاور روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را در کارنامه کاری خود دارد.

شرف زاده همچنین عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران و فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران IFJ است.

از فعالیت های وی در عرصه رسانه و ارتباطات می توان به معاون سر دبیر روزنامه آزاد، دبیر سرویس اقتصادی روزنامه صدای عدالت، سر دبیری هفته نامه اقتصاد و مردم و خبرنگاری روزنامه سلام اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: