کد خبر: ۷۵۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۵۳۰
گادوین منشا در اظهاراتی تازه در خصوص عملکردش در نیم فصل اول لیگ اظهار نظر کرده است.
منشا: علیپور به روسیه می رودبه گزارش خبرداغ ، مهاجم پرسپولیس درباره آمار ضعیفش در نیم فصل اول لیگ گفته است: ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادم و در حالی که کسی انتظار بازگشت سریع به ترکیب را نداشت با انگیزه بالا در تمرینات حاضر شدم. مدافعان حریف خیلی بسته مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند و این کار ما را واقعا سخت کرده است. با این حال از آمار کلی خودم نمی‌توانم چندان ناراضی باشم. در لیگ قهرمانان فرصت‌های خوبی داشتم و تبدیل به گل شد، هرچند باید در لیگ خیلی بیشتر از این گل بزنم. زیاد عجله نکنید! هنوز 15 بازی دیگر باقی مانده است و اگر عملکردم در فصل گذشته را ببینید من شاید تنها در 10 بازی گل زده باشم و مطمئن هستم در نیم فصل دوم شرایط بهتر از قبل برایم پیش خواهد رفت.

 

منشا در مورد رقابت با مهدی طارمی گفت: مهدی دوست خوب من است و هنوز در تمرینات با او کری و رقابت دارم. او برترین گلزن فصل گذشته بوده و جایش اکنون نیز در تیم خالی است. پرسپولیس تیم بزرگی است و جا برای همه بازیکنان بزرگ وجود دارد. خیلی امیدوارم او هرچه زودتر به جمع ما بازگردد تا شرایط خیلی بهتر برای ما جلو برود. مسلما با حضور مهدی و علی و همچنین من، مدافعان حریف کار سخت‌تر و شاید غیرممکن‌تری برای مقابله با پرسپولیس خواهند داشت.

 

او همچنین با تمجید از عملکرد این روزهای علی علیپور توضیح داد: علی یک مهاجم فرصت‌طلب و غیرقابل پیش‌بینی است که کار هر تیمی را سخت می‌کند. از موفقیت‌های این روزهای او کاملا خوشحالم و معتقدم او شایسته این است تا با ادامه این روند بتواند در روسیه حاضر شود و سهمی از تیم کشورش را به خود اختصاص دهد. در این راه هر کمکی از دستم بربیاید خواهم کرد، شاید من و او در روسیه همدیگر را ملاقات کردیم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: