کد خبر: ۷۵۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۲
سعه‌صدر نظام و قوه قضاییه در برابر بست‌نشینی احمدی‌نژادی‌ها
" "بست نشینی در حرم عبدالعظیم معنی تاریخی دارد. او و دوستانش همچنان به مصاحبه علیه مسئولان نظام مشغول هستند. سعه صدر نظام و قوه قضاییه در قبال آنان را به فال نیک می‌گیریم اما چه خوب بود که این سعه صدر درباره همه رعایت می شد."
نماینده اصلاح طلب مجلس در نطق خود به انتقاد از بست‌نشینی احمدی‌ن‍ژاد پرداخت و در عین حالی که سعه صدر مسئولان قضایی در قبال آنها را به فال نیک می‎گرفت، با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای رئیس دولت اصلاحات گفت: رییس‌جمهور دیگری هم داریم که با رفتار و منشی متفاوت از احمدی‌نژاد از معاشرت با دوستان خود محروم شده است.

به گزارش خبرداغ ، فرج‌الله رجبي نماينده شيراز در نطق امروز خود به انتقاد از رفتارهاي اخير احمدي‌نژاد پرداخت و گفت: برخی حال فعلی او -احمدي نژاد- را متفاوت از قبل می‌دانند، اما او همیشه اینگونه بوده است. او چالش‌های بزرگ ملی آفریده و اکنون از نظام و انقلاب طلبکار است و بست‌نشيني مي‌كند.



او ادامه داد: بست‌نشینی در حرم عبدالعظیم معنی تاریخی دارد. او و دوستانش همچنان به مصاحبه علیه مسئولان نظام مشغول هستند. سعه صدر نظام و قوه قضاییه در قبال آنان را به فال نیک می‌گیریم اما چه خوب بود که این سعه صدر درباره همه رعایت می‌شد.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس، با اشاره به محدوديت‌هاي ايجاد شده براي رئيس دولت اصلاحات بی‌آنکه نامی از سیدمحمد خاتمی ببرد، گفت: رییس جمهور دیگری با رفتار و منشی متفاوت از احمدی‌نژاد از حضور در مجالس و معاشرت با دوستان خود محروم می شود! برخي گله‌مند هستند که چرا برخی نمایندگان با او - رئيس دولت اصلاحات- دیدار مي‌كنند، حال آنکه در آن جلسه او صرفا درباره تبعیت از رهبری سخن گفته باشد.

منبع: خبرآنلاين
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: