کد خبر: ۷۵۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۵۴۳
سرمربی تیم پرسپولیس در بین مربیان تیم های آسیایی در رده یازدهم ایستاد.
برانکو، دومین مربی کرواسی و یازدهمین مربی برتر آسیابه گزارش خبرداغ ، امروز سایت کلاب ورلد رنکینگ جدیدترین رده بندی برترین مربیان باشگاهی فوتبال جهان را منتشر کرد.

 

در این رده بندی که زیدان، سیمئونه، رناتو گائوچو، گالاردو و ژوزه مورینیو پنج نفر برتر آن هستند، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بالاتر از تمام مربیان ایرانی و خارجی های شاغل در ایران، رتبه 141 جهان را در اختیار دارد.

 

همچنین در میان مربیان تیم های آسیایی، برانکو در جایگاه یازدهم ایستاده است. رامون دیاز، سرمربی موفق الهلال عربستان که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود، بهترین مربی تیم های آسیایی و نفر 26 جهان است. او همچنین در بین آرژانتینی ها هم در رده هشتم قرار دارد.

 

آندره ویاش بوآش سرمربی پرتغالی که به تازگی از هدایت شانگهای SIPG کنار رفته، در آسیا دوم است. چو سونگ هوان از ججو یونایتد، کیم دوهون از اولسان، چوی کانگ هی از چونبوک موتورز، سئو جونگ وون سرمربی سوون بلووینگ، هوانگ سون هونگ از سئول، سرگئی ربروف سرمربی جوان الاهلی عربستان، فیلیپه اسکولاری از گوانگژو اورگرانده و اومیکی از تیم کاواساکی دیگر مربیانی هستند که بالاتر از ایوانکوویچ ایستاده اند.

 

سرمربی کروات تیم پرسپولیس در بین هموطنانش نیز پس از نیکو کواچ، سرمربی تیم فرانکفورت آلمان در رده دوم جای گرفته و نفراتی مثل لکو، ایگور تودور، اسلاون بیلیچ و زوران مامیچ را پشت سر خود می بیند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: