کد خبر: ۷۵۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۴۵۶
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گلزنی در این دیدار با موبایل یکی از هواداران مشغول سلفی گرفتن با آنها شد.
علیپور با هواداران سلفی گرفت/ تشویق ایسلندی هواداران با بازیکنان پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ،دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. 

 

* بعد از پایان بازی کمالوند سرمربی تیم نفت آبادان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو و کادر فنی سرخ‌پوشان خسته‌نباشید گفت و پیروزی را به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تبریک گفت.

 

* شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که در ورزشگاه آزادی حضور داشت و این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کرد دقیقه ۸۰ ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

 

* علی علیپور مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سوت داور به سمت هواداران رفت و با گرفتن موبایل یکی از هواداران مشغول سلفی گرفتن با هواداران پرسپولیس شد.

 

* همچنین بازیکنان پرسپولیس که از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان خوشحال بودند و قهرمان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر شدند با هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی با تشویق ایسلندی خوشحالی کردند.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: