کد خبر: ۷۵۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۲۴۶
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت از نشست جریان‌های سیاسی استقبال می‌کند و آنچه برای ما بسیار مهم است، وحدت و انسجام ملی است.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت از نشست جریان‌های سیاسی استقبال می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال ایلنا درباره اینکه بحث رایزنی جریان‌های سیاسی مطرح هست، نظرتان چیست و تا چه حد به تقویت نظام حزبی منجر می‌شود، گفت: این سوال با بند ۶ اساسنامه جامعه روحانیت سازگاری دارد که هدایت اقشار مردم و گروه‌های سیاسی از طریق تبیین وظایف اساسی ارائه راه حل است.

 سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت از نشست جریان‌های سیاسی استقبال می‌کند و آنچه برای ما بسیار مهم است، وحدت و انسجام ملی است و در سایه رهبری باید تلاش کنیم این وحدت و گفتمان محقق شود.

ویدر پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان حاضر هستند در این مسیر پیش‌قدم شوند، گفت: به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت چند گفت‌وگو با افراد جناح اصلاح‌طلب از جمله آقای صوفی و آقای انصاریان داشتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: