کد خبر: ۷۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۳۰
در لایحه بودجه سال آینده برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجموع حدود ۳۹۰۶ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که نسبت به سال جاری تا ۴۳۷ میلیارد تومان افزایش دارد.
بودجه وزارت ارتباطات ۴۳۰ میلیارد اضافه شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بودجه ۳۹۰۶ میلیاردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقایسه با عملکرد ۱۸۶۴ میلیاردی این وزارتخانه در سال ۱۳۹۵ تا ۲۰۰۰ میلیارد تومان رشد دارد و همچنین در مقایسه با رقم مصوب ۳۴۷۰ میلیاردی سال جاری این افزایش به بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان می‌رسد. البته عملکرد بودجه وزارتخانه در سال جاری هنوز مشخص نشده است.

جزییات توزیع بودجه ۳۹۰۰ میلیاردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می‌دهد که پیش‌بینی شده در سال آینده حدود ۳۵۶۸ میلیارد تومان به خود وزارتخانه اختصاص پیدا کند. همچنین ۹۲ میلیارد تومان برای سازمان تنظیم مقررات رادیویی، ۳۸ میلیارد تومان برای سازمان فضایی ایران و همچنین ۹ میلیارد تومان برای شرکت ملی پست و تا شش میلیارد دیگر برای شرکت زیرساخت این وزارتخانه قابل پیش‌بینی است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
0
بارها به مجلس شورای اسلامی مراتب اعتراضمان را رسانده ایم. ولی تا به حال ازپرداخت طلب مانند اضافه کاری، شبکاری و... خبری نیست چرا؟! هشت سال است که منتظرطلب خود هستیم. چرا حتی رئیس مجلس شورای اسلامی درخانه ملت درمدت 8 سال است دراین زمینه سکوت اختیارکرده و واکنشی ازاو دیده نمی شود؟ هشت سال است هنوزموفق به دریافت اضافه کاری، شبکاری و... نشده اند. ولی متاسفانه کسی پاسخگوی این بی نظمی ها نیست. چرا هیچ مسئولی درمدت 8 سال است این موضوع را پیگیری نمی کند.
چرا مسئولان وقت سکوت کردند؟
که باید پرسید چرا مسئولان ارشد نظام و به ویژه نمایندگان مجلس در آن زمان جلوی اقدام ایشان را نگرفتند؟
سازمان بازرسی کل کشور در موضوع بی توجهی مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران دخالت کند.
دولت، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس باید به حق و حقوق کارکنان احترام بگذارند و در رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان بکوشند.
ازدولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تقاضای رسیدگی داریم.
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران



نه اضافه کاری، شبکاری و... ما را می دهند و نه رسیدگی می کنند!
رئیس محترم قوه قضائیه گفته است؛ مردم مطالبات برحق خود را از راههای قانونی پیگیری کنند. خدمت ایشان عارضم که ۸ سال پیش پیگیری های ما هم از آن زمان تاکنون نتیجه ای نداده است. ما چگونه این حقمان را پیگیری کنیم و به دست آوریم؟
ایشان و دیگر مسئولان لطفا توضیح دهند.
ما حقوق خود را پیگیری می کنیم، ولی هرگز به کسی توهین و اموال عمومی را تخریب نمی کنیم
مسئولان محترم قوه قضائیه لطفاً در این مورد توضیح دهند.
نه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نه مدیرمل مخابرات تهران، اداره کار جنوبعرب تهران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیوان عدالت اداری، دولتمردان، نمایندگان مجلس، مدیران، مسئولان و مسئولین ازمهرماه 1389 تاکنون پاسخگو نیستند. متاسفانه هیچ مرجعی پاسخگوی شکایات ما نیست.
آیا برای گرفتن حق قانونی خود را باید این همه اعتراض کنیم.
چه دستگاهی باید به این مشکل رسیدگی کند؟
وظیفه چه کسی است که نسبت به آنها اقدام نماید.
چه کسی مسئول و پاسخگو است؟
مدت ۴ سال میشود که اضافه کاری، شبکاری و... ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران پرداخت نشده و متأسفانه هیچ مسئولی پاسخگو نیست. چرا؟
چرا برای رسیدگی این مشکل اقدامی صورت نمیگیرد؟
آیا واقعا در کشور ما هیچ مقام بالاتر نیست که مشکلات ما نگهبانان رسمی مخابرات منطقه تهران را بشنود و در صورت حق بودن، به آنها رسیدگی کند؟
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: