کد خبر: ۷۵۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۳۲۰
نماینده مردم ارومیه با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس گفت: آیا دولت در این لایحه مشکلات اساسی کشور از جمله مشکلات بازنشستگان و متعادل‌سازی حقوق لشکری و کشوری را لحاظ کرده است؟ دولت چگونه می‌خواهد بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را که مبلغ قطعی آن مشخص شده است، بپردازد.
دولت چگونه می‌خواهد بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی را بپردازد/ بودجه‌ای برای زلزله‌زدگان درنظر گرفته شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۱۸۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه لایحه بودجه حداکثر تا نیمه آذرماه تاکید کرد و گفت: آیا دولت در این لایحه مشکلات اساسی کشور از جمله مشکلات بازنشستگان و متعادل‌سازی حقوق لشکری و کشوری را لحاظ کرده است؟ دولت چگونه می‌خواهد بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را که مبلغ قطعی آن مشخص شده است، بپردازد.

وی افزود: آیا در این لایحه بحث آبرسانی به روستائیان و مسکن روستائیان و کارگران مورد توجه قرار گرفته است آیا احیای تالاب‌چه‌ها و دریاچه‌ها از جمله دریاچه ارومیه لحاظ شده است.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری از جمله کوچک شدن دولت مورد توجه قرار گرفته است یا باز هم قرار است شاهد افزایش هزینه‌های جاری دولت باشیم. آیا می‌خواهند به پیمانکاران اوراق چاپی خزانه را به جای پول بدهند. آیا می‌توان به این شکل کشور را اداره کرد؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس یادآور شد: نمایندگان استان کرمانشاه در مدت اخیر شبانه‌روز در مناطق زلزله زده، بسیار تلاش کردند تا بودجه‌ای برای زلزله زدگان جمع‌آوری کنند دولت باید ردیف کلی بودجه برای زلزله‌زدگان و حوادثی از این دست در نظر بگیرد تا در هنگام وقوع زلزله نیاز نباشد که نمایندگان این طور اسیر کربلا شوند.

قاضی‌پور در پایان سخنانش با اشاره به مهلت ۱۰ روز مقرر در قانون برای ارائه پیشنهادات نمایندگان در مورد لایحه بودجه از رئیس مجلس درخواست کرد که اجازه دهد نمایندگان در مورد این لایحه نیز همچون لایحه برنامه ششم توسعه با دقت بررسی‌های لازم را انجام دهند.

علی لاریجانی در واکنش به این گفته‌ها، با بیان اینکه نکات مطرح شده قابل تامل است، اعلام کرد:‌ همان طور که گفته شد فرصت دارید که پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهید و کمیسیون‌های مختلف نیز لازم است با دقت پیشنهادات را بررسی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به نمایندگان توصیه کرد که با دقت لایحه بودجه سال آینده را مطالعه کنند و بر اساس نگاه دقیق و کارشناسی پیشنهادات مدون خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند.

وی در پایان اعلام کرد: لازم است کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی این پیشنهادها وقت گذاشته و آن را بررسی کنند. ضمن آنکه تاکید آقای روحانی بر اینکه دولت تلاش کرده چالش‌های مهم کشور را در لایحه بودجه در نظر داشته باشد، فکر خوبی است و لازم است از آن حمایت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دولت روحانی به جای شعار عمل کند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
دولت روحانی به جای شعار عمل کند
کشف بیش از 490 میلیون ریال کالای قاچاق در تربت حیدریه
تربت حیدریه - ایرنا- با هوشیاری پلیس شهرستان تربت حیدریه محموله کالای قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

تاریخ خبر: 19/09/1396 - 13:54
به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه یکشنبه گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودروهای عبوری محور تربت حیدریه – مشهد، به دو دستگاه اتوبوس مسافربری که از استان های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بودند مشکوک شدند.
سرهنگ'اکبر آقابیگی' افزود: ماموران پس از هدایت اتوبوس ها به داخل ایستگاه در بازرسی از آنها مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل 1100 متر پارچه خارجی، 200 ثوب شلوار، 100ثوب اورکت، 13 دستگاه بخاری گاز سوزخارجی،17 کیلو انفیه، 1180 بسته سیگار خارجی و یکسری مواد خوراکی قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل، کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده بیش از چهارصد و نود میلیون ریال است خاطر نشان کرد: در این راستا 3 نفر متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.





کشف 100 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در شمال آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 100 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در محور ماکو - خوی کشف و یک نفر متهم نیز توسط ماموران دستگیر شدند.
تاریخ خبر: 19/09/1396 - 13:56
سردار ناصر اصلانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در محور ماکو - خوی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از وسایل همراه یکی از مسافران اتوبوس، 100 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
وی با اشاره به اینکه تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی است، اظهار کرد: این کار مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار موثر است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
چرا تبعیض؟!
شرکت مخابرات استان تهران اضافه کاری و شبکاری ما نگهبانان رسمی را پرداخت نمی کند. ولی اضافه کاری و شبکاری نگهبانان شرکتی را پرداخت می کنند.
طلب چندین ساله ما نگهبانان رسمی را پرداخت نمی کند.
چرا باید چنین تبعیضی وجود داشته باشد؟
نه مسئولان مخابرات منطقه تهران ونه مسئولان شرکت مخابرات ایران هیچ یک پاسخگو نیست لطفا موضوع را پیگیری کنید.

چرا تبعیض؟!
همچنین پاداش جبران خدماتی به کلیه قسمتها پرداخت می نمایند ولی به قسمت نگهبانی پرداخت ننمودند
چرا باید چنین تبعیضی وجود داشته باشد؟
نه مسئولین مراکزتلفن ثابت ونه مدیران ادارات کل مناطق هفت گانه تهران هیچ یک پاسخگو نیست لطفا موضوع را پیگیری کنید.

چرا حتی مدیرعامل شرکت مخابرات دراین زمینه سکوت اختیارکرده و واکنشی ازاو درمدت 8 سال است دیده نمی شود؟
به این آقایان بگویید تا کی این وضعیت ادامه خواهد داشته وکی به وعده های خود عمل خواهند کرد؟

کسانی که تعطیلات رسمی، روزهای پنج شنبه وجمعه سرکارمشغول نیستند حقوق ومزایای خود را کاملآ دریافت می کنند ولی کسانی که تعطیلات رسمی، روزهای پنج شنبه وجمعه سرکارمشغول هستند ومزایای مختلف خود محروم هستند آیا این عدالت است.
آیا مسئولان به این مسائل ساده رسیدگی نمی کند؟
چرا دستگاه های نظارتی دراین رابطه ساکت هستند.
چرا بازرسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سری به این شرکت های، ادارات های و... نمی زنند؟
سکوت مدیران، مسئولین شرکت مخایرات، دولتمردان، نمایند گان مجلس و مسئولان درمدت 8 سال بی احترامی به نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت است!

دولت روحانی باید به رای ملت احترام بگذارد باید نبست به وعده های که داده است پاسخگو باشد.
نمایند گان مجلس باید به رای مردم احترام بگذارد باید نبست به وعده هایی که داده اند پاسخگو باشند.
تاکنون نه جوابگو بوده ونه عملی انجام داده اند.
بی توجهی به نگهبانان رسمی شرکت مخابرات استان تهران از دلایل فساد در سیستم اداری است.
چرا نمایند گان مجلس درمدت 8 سال است دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشور درمدت 8 سال به این موضوع رسیدگی نمی کند.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران



چرا تبعیض؟! شرکت مخابرات استان تهران اضافه کاری و شبکاری ما نگهبانان رسمی را پرداخت نمی کند. ولی اضافه کاری و شبکاری نگهبانان شرکتی را پرداخت می کنند. طلب چندین ساله ما نگهبانان رسمی را پرداخت نمی کند. چرا باید چنین تبعیضی وجود داشته باشد؟ نه مسئولان مخابرات منطقه تهران ونه مسئولان شرکت مخابرات ایران هیچ یک پاسخگو نیست لطفا موضوع را پیگیری کنید. چرا تبعیض؟! همچنین پاداش جبران خدماتی به کلیه قسمتها پرداخت می نمایند ولی به قسمت نگهبانی پرداخت ننمودند چرا باید چنین تبعیضی وجود داشته باشد؟ نه مسئولین مراکزتلفن ثابت ونه مدیران ادارات کل مناطق هفت گانه تهران هیچ یک پاسخگو نیست لطفا موضوع را پیگیری کنید. چرا حتی مدیرعامل شرکت مخابرات دراین زمینه سکوت اختیارکرده و واکنشی ازاو درمدت 8 سال است دیده نمی شود؟ به این آقایان بگویید تا کی این وضعیت ادامه خواهد داشته وکی به وعده های خود عمل خواهند کرد؟ کسانی که تعطیلات رسمی، روزهای پنج شنبه وجمعه سرکارمشغول نیستند حقوق ومزایای خود را کاملآ دریافت می کنند ولی کسانی که تعطیلات رسمی، روزهای پنج شنبه وجمعه سرکارمشغول هستند ومزایای مختلف خود محروم هستند آیا این عدالت است. آیا مسئولان به این مسائل ساده رسیدگی نمی کند؟ چرا دستگاه های نظارتی دراین رابطه ساکت هستند. چرا بازرسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سری به این شرکت های، ادارات های و... نمی زنند؟ سکوت مدیران، مسئولین شرکت مخایرات، دولتمردان، نمایند گان مجلس و مسئولان درمدت 8 سال بی احترامی به نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت است! دولت روحانی باید به رای ملت احترام بگذارد باید نبست به وعده های که داده است پاسخگو باشد. نمایند گان مجلس باید به رای مردم احترام بگذارد باید نبست به وعده هایی که داده اند پاسخگو باشند. تاکنون نه جوابگو بوده ونه عملی انجام داده اند. بی توجهی به نگهبانان رسمی شرکت مخابرات استان تهران از دلایل فساد در سیستم اداری است. چرا نمایند گان مجلس درمدت 8 سال است دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟ چرا سازمان بازرسی کل کشور درمدت 8 سال به این موضوع رسیدگی نمی کند. جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران



نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیگر وعده الکی ندهند.
نمایند گان تهران درمجلس شورای اسلامی درموقع انتخابات و رای گیری به مردم رشوه می دهند.
وعده های الکی وبا تبلیغات دروغین تاکنون کاری برای کارمندان، کارگران و مردم نکرده اند؟
آیا کسی هست که پاسخ دهد؟!
آیا کسی هست که پاسخ دهد؟!
درمدت 8 درمجلس شورای اسلامی یک نماینده مرد واقعی پیدا نمی شود و نیست مشکلات نگهبانان رسمی شرکت مخابرات منطقه تهران بررسی وپیگیری کند.
چرا نمایند گان مجلس دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟


آیا کسی هست که پاسخ دهد؟!
آیا کسی هست که پاسخ دهد؟!
چرا رئیس جمهورسکوت کرد؟
چرا کسی به داد ما نمی نرسد؟
شکایت نگهبانان رسمی شاغلان و بازنشستگان مراکزتلفن ثابت از مخابرات منطقه تهران
دولت درحمایت ازکارگران حرفی برای گفتن ندارد.
دولت روحانی درمدت 57 ماه نتوانسته مشکلات نگهبانان رسمی مخابرات منطقه تهران را حل کند.
کارگران رفتاردوگان دولت روحانی را فراموش نمی کنند.
همه خیانتکاران درکشور باید محاکمه شوند.
دولت روحانی باید بگوید دراین 57 ماه چه کرده است.
جای شعار، اضافه کاری و شبکاری و... ما نگهبانان رسمی شاغلان و بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت کنند درمدت 8 سال است اعتراض می کنیم رسیدگی نمی شود چرا؟!
مسئولان به جای سخنرانی های مداوم به عمل وخدمت به کارمندان و کارگران باشند.
هیچ کسی درمخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران ازمهره ماه 1389 تاکنون پاسخگو نیست چرا؟!
چرا دولتمردان ونمایندگان مجلس شورای اسلامی دراین زمینه سکوت کرده اند؟
نه اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران، نه دیوان عدالت اداری هیچ یک پاسخگو نیست لطفا موضوع را پیگیری کنید.
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
طلب چندین ساله که اضافه کاری و شبکاری و... ما نگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران را پرداخت نکرده اند. ازمهرماه 1389 تاکنون هیچ دستگاهی هم پاسخگونیست چرا؟
آیا درمدت 8 سال درکشورکسی نیست رسیدگی کند؟
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران


طلب چندین ساله که اضافه کاری و شبکاری و... ما نگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران را پرداخت نکرده اند. ازمهرماه 1389 تاکنون هیچ دستگاهی هم پاسخگونیست چرا؟
آیا درمدت 8 سال درکشورکسی نیست رسیدگی کند؟
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران

رفتارمخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران درمدت 8 سال شرم آوراست.
رفتارمخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران درمدت 8 سال دراین زمینه شرم آوراست.
ازمهرماه 1389 تاکنون که منتظرطلب خود هستیم چرا هیچکس پاسخگونیست؟!
تا به حال ازپرداخت اضافه کاری وشبکاری خبری نیست چرا؟!
به کجا شکایت بکنیم که نتیحه داشته باشد. با اینکه مشکلات را منعکس وپیگیری کرده ایم ولی متاسفانه نتیجه نداده وکسی پاسخگونیست چرا ؟!
چرا سازمان بازرسی کل کشور و دیگردستگاه های قضائی درمدت 8 سال است به این موضوع رسیدگی نمی کنند.
ومسئولان هم سکوت اختیارکرده اند.
چرا وزیر ارتباطات وفناوری طلاعات درمدت 8 سال است پاسخگوی ما نیست؟!
چرا وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی درمدت 8 سال است پاسخگوی ما نیست؟!
چرا دستگاه های نظارتی دراین رابطه ساکت هستند؟
چرا طلب چندین ساله ما نگهبانان رسمی و بازنشستگان را تاکنون پرداخت نمی کنند.
چرا اقدامی برای مشکلات نگهبانان رسمی و نگهبانان بازنشستگان مخابرات منطقه تهران و اطلاعرسانی صورت نمی گیرد؟
ازمهرماه 1389 تاکنون مشکلات نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران را از طریق رسانه ها عمومی به دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان، مدیران و مسئولین درمیان گذاشته شده است ولی تاکنون سکوت اختیارکرده اند و کاری نمی کنند چرا؟!
مدت 8 سال است درانتظار دریافت اضافه کاری وشبکاری
مدت 4 سال است که اضافه کاری و شبکاری خود را پرداخت نکرده است.
ای کاش دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگرمسئولان ما نیز چنین رفتاری دربرابر مخابرات منطقه تهران ازخود نشان میدادند. درمدت 8 سال است هیچگونه اقدامی انجام نمی دهند.
و این درحالی است که دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان تاکنون هیچ اعتراضی به این رفتارهای شرم آور و بی شرمانه نمی کنند.
آیا دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان واقعا درمدت 8 سال است مشکلات ما نگهبانان رسمی را نمی دانند.
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران






از رسانه ها متحرم، خبرگزاری ها و سایت های خبری درخواست می کنیم مشکلات ما نگهبانان رسمی بازنسشتگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران را پیگیری کنند.
انتقاد از مخابرات منطقه تهران
انتقاد از شرکت مخابرات ایران
انتقاد از دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان
انتقاد از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی
انتقاد از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
انتقاد ما نگهبانان رسمی بازنسشتگان مخابرات منطقه تهران به مخابرات منطقه تهران، شرکت مخابرات ایران، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسئولان و مسئولین این است که این همه اعتراضی ها متاسفانه هیچ مرجعی ازمهرماه 1389 تاکنون پاسخگوی شکایات و اعتراضی ها ما نیستند.
به کجا شکایت کنیم بکنیم که نتیجه داشته باشد. با اینکه مشکلات را ازمهرماه 1389 تاکنون از طریق رسانه ها وپیگیری کرده ایم ولی متاسفانه نتیجه نداده و کسی تاکنون پاسخگونیست چرا ؟!
هشت سال درانتظار دریافت اضافه کاری و شبکاری و...
چرا مدیرکل مخابرات منطقه تهران، مدیرکل عامل شرکت مخابرات ایران و دیگرمسئولان مخابرات منطقه تهران ازمهرماه 1389 تاکنون درمدت هشت سال است به این موضوع رسیدگی کنند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع درمدت هشت سال است رسیدگی نمی کند؟
چرا دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ومسئولان درمدت هشت سال است تاکنون دراین زمینه اقدام نمی کنند؟
بازنشستگان رسمی مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران هستم. مهرماه 1389 تا دی 1391 شبکاری وآبانماه 1389 تا دی 1392 اضافه کاری ما نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان را پرداخت نکردند. نمیدانیم مسئولان چه فکر میکنند؟ آیا خودشان خرج و مخارج روزمره ندارند
اول به مردم خودمان رسیدگی کنند
اگر میخواهیم در دنیا یک کشور پیشرفته و الهامدهنده باشیم باید امکانات و ظرفیتهای کشور صرف خوشبختی مردم خودمان هم بشود. باید دفاتر کار مسئولان به روی مردم باز باشد و هر کس بتواند مشکل خود را به مسئول مربوطه بازگوید. وقتی مشکلی پیش میآید یک شهروند سرگردان میشود و دستش به هیچکجا بند نیست، در صورتیکه دولت موظف به حفظ حقوق همه شهروندان است.
از سازمان بازرسی کل کشور و ریاست محترم قوه قضائیه درخواست رسیدگی داریم.
جمعی ازنگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران (132121)



از رسانه ها متحرم، خبرگزاری ها و سایت های خبری درخواست می کنیم مشکلات ما نگهبانان رسمی بازنسشتگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران را پیگیری کنند.
انتقاد از مخابرات منطقه تهران
انتقاد از شرکت مخابرات ایران
انتقاد از دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان
انتقاد از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی
انتقاد از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
انتقاد ما نگهبانان رسمی بازنسشتگان مخابرات منطقه تهران به مخابرات منطقه تهران، شرکت مخابرات ایران، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسئولان و مسئولین این است که این همه اعتراضی ها متاسفانه هیچ مرجعی ازمهرماه 1389 تاکنون پاسخگوی شکایات و اعتراضی ها ما نیستند.
به کجا شکایت کنیم بکنیم که نتیجه داشته باشد. با اینکه مشکلات را ازمهرماه 1389 تاکنون از طریق رسانه ها وپیگیری کرده ایم ولی متاسفانه نتیجه نداده و کسی تاکنون پاسخگونیست چرا ؟!
هشت سال درانتظار دریافت اضافه کاری و شبکاری و...
چرا مدیرکل مخابرات منطقه تهران، مدیرکل عامل شرکت مخابرات ایران و دیگرمسئولان مخابرات منطقه تهران ازمهرماه 1389 تاکنون درمدت هشت سال است به این موضوع رسیدگی کنند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع درمدت هشت سال است رسیدگی نمی کند؟
چرا دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ومسئولان درمدت هشت سال است تاکنون دراین زمینه اقدام نمی کنند؟
بازنشستگان رسمی مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران هستم. مهرماه 1389 تا دی 1391 شبکاری وآبانماه 1389 تا دی 1392 اضافه کاری ما نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان را پرداخت نکردند. نمیدانیم مسئولان چه فکر میکنند؟ آیا خودشان خرج و مخارج روزمره ندارند
اول به مردم خودمان رسیدگی کنند
اگر میخواهیم در دنیا یک کشور پیشرفته و الهامدهنده باشیم باید امکانات و ظرفیتهای کشور صرف خوشبختی مردم خودمان هم بشود. باید دفاتر کار مسئولان به روی مردم باز باشد و هر کس بتواند مشکل خود را به مسئول مربوطه بازگوید. وقتی مشکلی پیش میآید یک شهروند سرگردان میشود و دستش به هیچکجا بند نیست، در صورتیکه دولت موظف به حفظ حقوق همه شهروندان است.
از سازمان بازرسی کل کشور و ریاست محترم قوه قضائیه درخواست رسیدگی داریم.
جمعی ازنگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران (132121)
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: