کد خبر: ۷۵۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۰
طی ماه‌های اخیر مدیران برخی باشگاه‌های اماراتی تلاش بسیار زیادی به کار گرفته‌اند تا آنها هم مثل عربستانی‌ها با تیم‌های ایرانی در زمین بی‌طرف بازی کنند.
هم‌گروه پرسپولیس، به قول جنجالی‌اش عمل می‌کند؟به گزارش خبرداغ،طی ماه‌های اخیر مدیران برخی باشگاه‌های اماراتی تلاش بسیار زیادی به کار گرفته‌اند تا آنها هم مثل عربستانی‌ها با تیم‌های ایرانی در زمین بی‌طرف بازی کنند.

 

با این وجود به نظر می‌رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا حداقل در قبال آنها موضع سرسختانه‌ای در پیش گرفته و قصد قبول این پیشنهاد را ندارد.

 

در همین راستا مدیران باشگاه الوصل امارات رسما اعلام کرده بودند اگر با یک تیم ایرانی هم‌گروه شوند صرفا در زمین بی‌طرف با این تیم بازی می‌کنند و حتی به قیمت کناره‌گیری از لیگ قهرمانان حاضر به سفر به ایران نیستند.

 

حالا اما قرعه‌کشی انجام شده و الوصل در گروه پرسپولیس افتاده. به این ترتیب باید دید مدیران این باشگاه اماراتی اینقدر «مرد» هستند که پای حرف‌شان بایستند و به ایران نیایند یا به ناچار کوتاه می‌آیند و عقب‌نشینی می‌کنند؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: