کد خبر: ۷۵۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
کارگردان محترم وسط بازی جریان مسابقه را قطع می‌کرد و بگومگوی رفیعی با فیلمبردار را نشان می‌داد. یعنی حسن سلیقه از این بیشتر؟
زشت‌ترین نکته در پخش تلویزیونی بازی پرسپولیس و سپیدرود، بگومگوی رفیعی با فیلمبردار را نشان می‌دادبه گزارش خبرداغ،متاسفانه به نظر می‌رسد در قواعد نانوشته تلویزیون ایران دیواری کوتاه‌تر از دیوار مخاطب نیست؛ درست برعکس کل دنیا! چندی پیش در جریان بازی استقلال و نفت تهران درگیری فدراسیون و صداوسیما منجر به درج برخی پیام‌های اعتراضی روی تابلوهای کنار زمین شد و در نتیجه فیلمبرداران محترم هم برای فرار از پخش این شعارها همه تصاویر را به صورت نصفه و نیمه گرفتند.

 

 

این هفته هم در نیمه دوم بازی پرسپولیس و سپیدرود رشت، بین ناظر بازی و فیلمبردار کنار زمین درگیری به وجود آمد. جالب اینکه گزارشگر مسابقه 10بار به این موضوع اشاره کرد و کارگردان تلویزیونی هم مدام در حساس‌ترین لحظات دیدار صحنه‌های وسط زمین را رها می‌کرد و مشاجره رفیعی و فیلمبردار را در کنار زمین نشان می‌داد. آقا واقعا دعوای شما، به مردم چه ربطی دارد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: