کد خبر: ۷۵۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
«بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلستان که برای دیداری دو روزه در تهران به سر می‌برد، ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
تشریح جزییات گفت‌وگوی ظریف و بوریس جانسون/ تعهد بریتانیا بر اجرای کامل برجام

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلستان که برای دیداری دو روزه در تهران به سر می‌برد، ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین در خصوص موضوعات مختلف روابط دو جانبه، از جمله روابط اقتصادی، بانکی و تجاری و اهمیت گسترش آن، مسائل منطقه ای،  موضوعات بین‌المللی، بویژه تعهدات همه طرف‌های برجام به اجرای آن رایزنی و تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه انگلستان در این دیدار با اشاره به این که برجام از اهمیت و ارزش بالایی برای انگلستان برخوردار است، بر تعهد کشور متبوعش بر اجرای کامل آن تاکید کرد.

وی همچنین خواهان گسترش همکاری‌ها و روابط و نیز تداوم رایزنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: