کد خبر: ۷۵۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۰۰
درست از لحظه درآمدن اسم ایران از گلدان سوم و قرار گرفتن تیم کشورمان در گروه اسپانیا و پرتغال، انواع و اقسام جوک‌ها در مورد دشواری این گروه ساخته شد.
چقدر مردم جالبی هستیم ما ایرانی‌ها!/  صدای مربیان خارجی تیم ملی هم در آمدبه گزارش خبرداغ،درست از لحظه درآمدن اسم ایران از گلدان سوم و قرار گرفتن تیم کشورمان در گروه اسپانیا و پرتغال، انواع و اقسام جوک‌ها در مورد دشواری این گروه ساخته شد.

 

مردم در این مورد آنقدر زیاده‌روی کردند که غیر از ملی‌پوشان، صدای مربیان خارجی تیم ملی هم در آمد و این زبان بسته‌ها گفتند چرا اینقدر توی سر ما می‌زنید؟ بعد در کمال شگفتی 78درصد از همین مردم در نظرسنجی نود در مورد اینکه آیا از قرعه ایران راضی هستید یا نه، به گزینه «آری» رای دادند! یعنی واقعا هیچکس نمی‌تواند ذهن ما ایرانی‌ها را بخواند. خب اگر راضی هستید و دوست داشتید در چنین گروهی قرار بگیریم، آن همه جوک ساختن چه بود؟ اگر هم گروه‌مان را تا این اندازه وحشتناک می‌دانید، چرا در برنامه نود اینطوری رای می‌دهید؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: