کد خبر: ۷۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۳۱۰
روزنامه انگلیسی گاردین از سفر وزیر خارجه انگلیس در اوایل هفته آینده با هدف گفت و گو درباره حوزه بانکی و وضعیت جدید روابط دو کشور خبر داد.
بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس هفته آینده به تهران می آیدبه گزارش خبرداغ  به نقل از روزنامه گاردین، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس اوایل هفته آینده به تهران سفر می کند تا درباره روابط دو کشور گفت و گو کند.

به نوشته گاردین، جانسون در این سفر که نخستین حضور او در این سمت به تهران است، درباره وضعیت جدید روابط ایران و انگلیس گفت و گو خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، جانسون همچنین در این سفر طرح هایی برای فعالیت بانک های انگلیسی در ایران بدون نگرانی از تحریم های یکجانبه آمریکا ارائه خواهد کرد.

جانسون پیشتر در حمایت از برجام برای گفت و گو با اعضای کنگره آمریکا به واشنگتن سفر کرد و از آنان خواسته بود تا از خروج واشنگتن از توافق هسته ای جلوگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: