کد خبر: ۷۴۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۳
مدل معروف روسی از بازگشت همسر آندره آرشاوین بازیکن سابق و مطرح تیم فوتبال روسیه به زندگیش عصبانی است.
توهین زشت دختر مدل معروف به همسر ملی پوش مشهوربه گزارش خبرداغ ، آلنا ودونایف مدل مطرح روسی در مجله خانوادگی در خصوص زندگی مشترک آندره آرشاوین ملی پوش روسی نظر داد و به همسر فوتبالیست توهین کرد.

 

سال گذشته آندره آرشاوین بدلیل خیانت به همسرش طلاق گرفت و او را با سه فرزند رها کرد.

 

اخیرا دیده شده که همسر این بازیکن وی را بخشیده و به زندگی بازگشته و عکس های آنها که برای تفریح به مسافرت رفته بودند در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

 

آلنا ودونایف پس از مشاهده عکس ها در مصاحبه ای از بازگشت همسر آرشاوین بسیار انتقاد کرد.وی در این باره گفت: وقتی فهمیدم که همسر آرشاوین از وی جدا شده بسیار خوشحال شدم و با خودم گفت او زن واقعی است که نتوانسته خیانت شوهرش را تحمل کند و با وجود شهرت زیاد اما زندگیش را رها کرد اما پس از رجوع دوباره این دو متاسف شدم.او شخصیت زن را پایین آورد زمانی که مثل دستمال مچاله دور افتاده بود را فراموش کرده و اکنون دوباره بازگشته و گویا اتفاقی نیفتاده و خیانتی نشده است.

 

وی افزود :وقتی تو خیانتی را می فهمی و می بخشی این یعنی شما احمقی و همسر آرشاوین احمقی بیش نیست که خیانت شوهرش را بخشیده است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: