کد خبر: ۷۴۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۳
درحالیکه روز گذشته یک سایت خبری هم نام با شورای شهر، در خبری جعلی مدعی «بالا گرفتن اختلافات محسن هاشمی و مترو» شد و حتی به نقل از رییس شورای شهر مدعی شده بود که «به هیچ وجه اجازه احداث هواکش در مجاورت موزه فرش را نمی‌دهیم» ؛ یک منبع مطلع، در گفتگو با «انتخاب» این خبر را از اساس تکذیب کرد.
تكذيب خبر «بالا گرفتن اختلافات محسن هاشمی و مترو»به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: درحالیکه روز گذشته یک سایت خبری هم نام با شورای شهر، در خبری جعلی مدعی «بالا گرفتن اختلافات محسن هاشمی و مترو» شد و حتی به نقل از رییس شورای شهر مدعی شده بود که «به هیچ وجه اجازه احداث هواکش در مجاورت موزه فرش را نمی‌دهیم» ؛ یک منبع مطلع، در گفتگو با «انتخاب» این خبر را از اساس تکذیب کرد.

وی با بيان اين مطلب كه "مهندس هاشمی اساساً در این مورد اظهارنظری نداشته" گفت: اين خبر جعليست و از اساس تکذیب می شود.

این منبع افزود: درحالیکه جلسات شورا با حضور خبرنگاران است و همه مباحث و اظهارات رد و بدل شده، ضبط می شود، مشخص نیست سایت مذکور، این خبر را بر چه اساسی تنظیم کرده است.

قابل ذکر است، با توجه به افزایش فعالیت برخی رسانه ها با اسامی مشابه شورای شهر تهران در ماههای اخیر، توصیه می شود رسانه ها از اعتماد به منابع خبری مشکوک الهویه خودداری و از بازنشر این اخبار بدون بررسی منبع و مرجع اولیه، امتناع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: