کد خبر: ۷۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۶
به نظر می رسد تکلیف تغییرات سرمربی استقلال برای نیم فصل مشخص شده است.
تکلیف خروجی های استقلال مشخص شد / 3+چند احتمالبه گزارش خبرداغ ، با نزدیک شدن به نیم فصل مسابقات به نظر می رسد تکلیف خروجی های استقلال مشخص شده و تغییرات وینفرد شفر استارت خورده است.

 

این طور که مشخص است و از چند بازی اخیر هم معلوم شده شفر روی یعقوب کریمی اصلا نظر مثبت ندارد و او را باید جدا شده قطعی استقلال در نیم فصل دانست.

 

حسن بیت سعید هم دیگر بازیکنی است که به نظر می رسد سیگنال های مثبت او برای شفر جواب نداده و او را هم باید یکی از جدا شده ها دانست.

 

و سومین نفر با اینکه صحبتی مرد آلمانی با او انجام نداد و به نظر می رسد جدایی او از سطح مدیریتی به شفر دیکته شده باشد، مجتبی جباری است که به این ترتیب سه احتمال قطعی جدایی آبی پوشان در نیم فصل خواهند بود.

 

البته در این بین شاید آرمین سهرابیان هم یکی دیگر از گزینه های جدایی باشد که باید دید وضعیت او در لیست شفر با توجه به شرایط سنی اش چطور خواهد بود که اگر سهمیه نشود آن وقت یکی دیگر از احتمال های جدایی است.

 

البته در این بین نام های دیگری هم مثل شهباززاده، علی قربانی، مهدی رحمتی که گفته می شود سپاهان او را می خواهد و پادوانی هم در میان است که با این اوصاف و نگاه مثبت شفر باید این احتمالا را تقریبا صفر دانست. هرچند که باید منتظر ماند و دید تا نیم فصل تصمیمات به چه نحو خواهد بود.

 

گل

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: