کد خبر: ۷۴۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۵
سخنگوی وزارت خارجه:
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: امیدواریم تمامی اختلافات داخلی یمن در چارچوب گفت‌وگو حل و فصل و زمینه هرگونه سوء استفاده دشمنان خارجی ملت یمن مسدود شود.
نیروهای یمنی با گفت‌وگو زمینه سو استفاده دشمنان خارجی ملت یمن را مسدود کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تحولات چند روز گذشته یمن، با اشاره به تداوم تجاوز وحشیانه خارجی که به نابودی زیرساخت ها و محاصره همه جانبه و کشتار جمعی و خاموش ملت یمن منجر گردیده است ، ابراز امیدواری کرد همه گروه ها، احزاب  و جریانهای سیاسی و اجتماعی یمن، ضمن همبستگی با یکدیگر از جبهه واحد ملی بر علیه تجاوز خارجی محافظت کنند.

قاسمی با ابراز تاسف از درگیری های اخیر و دعوت همه نیروهای یمنی به آرامش و خویشتنداری ابراز امیدواری کرد: تمامی اختلافات داخلی در چارچوب گفت‌وگو حل و فصل و زمینه هرگونه سوء استفاده دشمنان خارجی ملت یمن مسدود شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: