کد خبر: ۷۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۵
فاطمه سعیدی:
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس تاکید کرد که لیست منتشر شده از متخلفان بانک‌سرمایه ارتباطی با صندوق و تخلفات مالی پیرامون آن ندارد.
لیست منتشر شده متخلفان بانک‌سرمایه ارتباطی با صندوق ذخیره‌فرهنگیان ندارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فاطمه سعیدی افزود: لیست منتشره از متخلفان بانک سرمایه که یکی از نمایندگان مجلس آن را منتشر کرده است مشمول تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان نشده و این لیست به صندوق بی‌ارتباط است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صندوق ذخیره فرهنگیان تخلفاتی دارد که عمده این تخلفات در بانک‌سرمایه با حدود 46 درصد سرمایه متعلق فرهنگیان، رخ داده و این تخلفات شامل وام‌های پرداخت نشده یا وام‌های پرداخت شده بدون وثیقه می‌شود.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه در گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، بدهکاران بانک‌سرمایه مرتبط با صندوق مشخص شده‌اند و این گزارش زمانی تحویل صحن خواهد شد که تمامی سازمان و دستگاه‌های مرتبط را از بازه زمانی سال 1374 تاکنون پوشش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: