کد خبر: ۷۴۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۷
بازیکنان استقلال رفتار عجیبی در قبال سرمربی سابق خود دارند.
رفتار عجیب بازیکنان استقلال در قبال منصوریان / اوج قدر نشناسی بازیکنان استقلال در روز تولد منصوریانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکنان استقلال رفتار عجیبی در قبال سرمربی سابق خود دارند.


منصوریان به دلیل جوانی اش زمانی که سرمربی استقلال بود ارتباط بسیار نزدیکی با بازیکنان تیمش داشت اما او در بازی با ذوب آهن در هفته هفتم و بعد از تساوی تیمش از سمت خود استعفا کرد.

 


منصوریان که بی تردید یکی از متعصب ترین استقلالی های تاریخ این باشگاه است رفت اما دریغ از یک تشکر خشک و خالی از سوی بازیکنان، آنها حتی حاضر نشدند برای سرمربی که یک سال و نیم برای آنها زحمت کشیده یک پست در صفحه اینستاگرام خود بگذارند.

 


در آن زمان اینطور برداشت شد که شاید چون جو باشگاه آرام نیست بازیکنان نخواسته اند با حمایت از سرمربی سابق تیم خودفضا را بحرانی کنند.

 


اما روز گذشته تولد 46 سالگی منصوریان بود، سرمربی که 2 سال موفق را در نفت تهران سپری کرد و در سال اولی که در استقلال حضور داشت هم نمایش بدی نداشت اما به جز میلاد زکی پور حتی یک بازیکن از این تیم هم حاضر نشد به سرمربی سابق تیمش تبریک بگوید.

 


واقعا این که بازیکنان استقلال حتی یک تبریک خشک و خالی هم به منصوریان بدهند عجیب نیست؟ این اوج قدر نشناسی بازیکنان را می رساند و بار دیگر به همه نشان می دهد در فوتبال ایران اخلاق معنایی ندارد.

خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
چه ربطی به اخلاق داره راحت باش هرچی از دهنت در میاد به استقلال بگو دقیقا سنگ کی به سینه میزنی حیف پولی که میگیری احیانا بابت چرندیاتی که مینویسی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: