کد خبر: ۷۴۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۴۹۸
سرمربی آلمانی از شیوه بسته شدن تیم استقلال در ابتدای فصل گلایه‌دارد اما در این باره سکوت می‌کند.
شفر در جمع مربیان استقلال: اختلافی بین نفرات اصلی و ذخیره نیست/ تیم را بد بسته‌اندبه گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر از هفته هشتم لیگ برتر و در دیدار با فولاد خوزستان هدایت استقلال را بر عهده گرفت اما این مرد آلمانی با گذشت چند هفته به نتایجی رسیده که می‌تواند تلخ باشد.

 

شفر که در این مدت متوجه حساسیت‌های موجود در استقلال شده معتقد است این تیمی که بسته شده فوق العاده ضعیف است و برخی از نفرات اصلا در حد این تیم نیستند.

 

شفر این موضوع را در جمع همکارانش عنوان کرد و مدعی شد استقلال اصلا بالانس نیست و یکی از بزرگترین مشکلات استقلال این است که تفاوتی بین نیمکت ذخیره‌های این تیم با بازیکنان درون زمین نیست. 

 

مرد آلمانی با وجود آنکه در رسانه‌ها از تیمش حمایت می‌کند از عملکرد مهاجمان این تیم هم انتقاد دارد و معتقد است حتی یک مهاجم تمام کننده کارآمد برای این تیم جذب نشده است!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: