کد خبر: ۷۴۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
تعداد بازدید: ۱۹۶
در هفت ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۱۵۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند،‌ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی ۱۰ هزار و ۲۶۳ نفر بودند، ۱.۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در هفت ماهه امسال از کل تلفات حوادث رانندگی هفت هزار و ۹۴۴ نفر مرد و دو هزار و ۲۱۱ نفر زن بودند.

در این مدت استان های فارس با ۹۳۳، تهران با ۷۵۶، خراسان رضوی با ۷۳۲ فوتی بیشترین و استان های ایلام با ۷۶، اردبیل با ۱۱۰ و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۳ فوتی کمترین آمار تلفات تصادفات را داشته‌اند.

در هفت ماهه سال جاری ۲۱۰ هزار و ۶۵۷ نفر نیز در حوادث رانندگی مصدوم شده و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۸۵۲ نفر مرد و ۵۹ هزار و ۸۰۵ نفر زن بودند. 

آمار مصدومان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیم درصد افزایش یافت.

مرگ بیش از ۱۴۰۰ نفر در تصادفات مهر ماه

در مهر ماه امسال نیز آمار تلفات حوادث رانندگی با کاهش مواجه بود. این آمار از یک‌هزار و ۴۶۷ فوتی در هفت ماهه سال گذشته به یکهزار و ۴۶۴ فوتی در هفت ماهه امسال کاهش یافت.

در مهر امسال ۳۰ هزار و ۸۶۲ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد هشت هزار و ۵۵۵ نفر زن و ۲۲ هزار و ۳۰۷ نفر مرد بودند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: