کد خبر: ۷۴۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۳۷۳
تیم برانکو در بازیهای خارج از خانه بسیار بهتر از دیدارهای خانگی نتیجه گرفته است.
پرسپولیس قوی در خارج از خانه و ناامید کننده در آزادیبه گزارش خبرداغ ، میزبانی برای هر تیمی یک امتیاز خاص به شمار می آید و معمولا تیم میزبان شانس بیشتری برای پیروزی حتی برابر حریفی دارد که بسیار قدرتمند تر باشد.

 

اما شرایط در این فصل برای پرسپولیس متفاوت بوده است تا جایکه شاگردان برانکو در خارج از خانه بسیار بهتر نتیجه گرفته اند این درحالی است که در آزادی ناامید کننده ظاهر شده اند.

 

پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در آزادی 5 بار از حریفان خود در فصل جاری پذیرایی کرده است که نتیجه آن دو تساوی، دو پیروزی و یک شکست بوده است که این اصلا برای تیم میزبان نمی تواند نتیجه خوبی باشد.

 

اما تیم برانکو در خارج از خانه بسیار بهتر ظاهر شده است. این تیم از 7 بازی 6 پیروزی و تنها یک تساوی داشته که آن هم برابر سپاهان بوده است البته در این دیدار هم تیم برانکو دو بار پیش افتاد که هر دو بار با  اشتباه بیرانوند و خط دفاعی گل تساوی را دریافت کرد.

 

کسب 19 امتیاز از 21 امتیاز ممکن بازیهای خارج از خانه به خوبی نشان می دهد که پرسپولیس در دیدارهای خارج از خانه مهار نشدنی است.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: