کد خبر: ۷۴۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۵
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با فروش شمش و طلاهای تقلبی، یک میلیارد و 950 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
کلاهبرداری میلیاردی با فروش شمش تقلبی
به گزارش خبرداغ،سرهنگ خسرو رزمجويي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع دو فقره كلاهبرداري در سطح طلافروشي هاي شهر اقليد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات و بررسي ماموران مشخص شد فرد كلاهبردار به عنوان زرگر سيار، اقدام به فروش شمش و طلاهاي تقلبي به طلافروشان ميكند.اين مقام انتظامي تصريح كرد: با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات فني پليس، فرد كلاهبردار شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

سرهنگ رزمجويي با بيان اينكه در بازجوييهاي صورت گرفته از متهم، دو فقره كلاهبرداري به مبلغ يك ميليارد و 950 ميليون ريال از وي كشف شد، خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده، به دادسرا معرفي و با قرار صادره روانه زندان شد.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: