کد خبر: ۷۴۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
مراسم بهترین‎‌های سال آسیا برگزار شد و هیچ بازیکن ایرانی در بین بهترین‌ها جایی ندارد.
چرا کفاشیان به انتخاب بهترین‌های آسیا ورود نکرد؟!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مراسم بهترین‎‌های سال آسیا برگزار شد و هیچ بازیکن ایرانی در بین بهترین‌ها جایی ندارد.

 

وقتی در این‌باره از علی کفاشیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و عضو کمیته اجرایی afc سوال می‌کنیم، می‌گوید: «من در این مسایل دخالتی نداشتم. یعنی کسی از من نخواست که بخواهم در این‌باره حرف بزنم. وارد این حوزه‌ها نشدم ولی من هم دوست داشتم در مراسم بهترین‌ها نماینده زیاد داشته باشیم چون به هر حال تیم‌های ما عملکرد خوبی داشته‌اند.»

 

او در پاسخ به این سوال که اگر تیم‌های عربستانی به ایران سفر نکنند، چه اتفاقی می‌افتد، می‌گوید: «صحبتی که در جلسه کمیته اجرایی شد این بود که بازی را سه هیچ کنند. ولی اگر قرار باشد تیم‌های امارات و عربستان بازی‌ها را تحریم کنند به هر حال کنفدراسیون باید تصمیم تازه‌ای بگیرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: