کد خبر: ۷۴۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۴۹
نكته ويژه مصاحبه سرور جباروف با عادل فردوسي‌پور به اظهار نظر او در مورد بازي ايران و سوريه در روز آخر مسابقات مقدماتي جام‌جهاني مربوط مي‌شد.
یک سوال مهم/ ستاره استقلال چطور از این رو به آن رو شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نكته ويژه مصاحبه سرور جباروف با عادل فردوسي‌پور به اظهار نظر او در مورد بازي ايران و سوريه در روز آخر مسابقات مقدماتي جام‌جهاني مربوط مي‌شد.

 

هافبك ازبكستاني استقلال كه تيم ملي كشورش به خاطر تساوي غافلگيركننده ايران و سوريه از حضور در پلي‌آف محروم شد، در برنامه نود مدعي شد نتيجه بازي ايران طبيعي نبوده و به اين ترتيب به تيم كشورمان اتهام زد.

 

اين در حالي است كه همين آقاي جباروف بعد از پايان مسابقات آن روز صراحتا در مصاحبه‌اي اعلام كرده بود به سلامت بازي ايران و سوريه اطمينان دارد، اما حالا معلوم نيست به چه دليل نظرش تغيير كرده؟

 

در هر صورت ازبك‌ها بايد بپذيرند خودشان لياقت حضوردر جام‌جهاني را نداشتند. تيمي كه از 10بازي فقط 4مسابقه را مي‌برد و 5تا را مي‌بازد، براي چه بايد به جام‌جهاني برسد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: