کد خبر: ۷۴۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۳
استقلال تهران برای رویارویی با پیکان بازیکن مصدوم و محروم ندارد.
بهترین خبر ممکن برای استقلالی ها قبل از دیدار با پیکانبه گزارش خبرداغ ، آبی پوشان در دیدار با گسترش فولاد با ارائه نمایش قاطعانه موفق شدند حریف خود را با دو گل از پیش رو بردارند تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند. 

 

شاگردان شفر بعد از این دیدار طی روزهای گذشته برنامه تمرینی خود را بر اساس برنامه کادرفنی پشت سر گذاشتند و برای دیدار روز پنجشنبه با پیکان در آمادگی کامل به سر می برند.

 

استقلال بر اساس اعلام سازمان لیگ برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد و همچنین وریا غفوری به تمرینات استقلال اضافه شده تا آبی ها دیگر مصدومی برای این دیدار نداشته باشند. بدون شک این بهترین خبر ممکن برای سرمربی و هواداران این تیم می تواند باشد.

 

پیکان از جمله تیم های موفق لیگ هفدهم است که روند بسیار خوبی را تا هفته های پایانی نیم فصل طی کرده و از جمله تیم های بالانشین جدول محسوب می شود اما استقلال برای پایان خوش نیم فصل به هر سه امتیاز این دیدار دارد و برای کسب حداکثر امتیازات به میدان خواهد رفت تا بتواند فاصله خود را با تیم های بالانشین کم کند.

 

این بازی در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 15 روز پنجشنبه و به میزبانی پیکان در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: