کد خبر: ۷۴۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۹
اگرچه تغییرات بحث‌برانگیز مدیریتی در پرسپولیس تا حدود زیادی باعث نگرانی هواداران شده، اما اولین پروژه مدیر جدید می‌تواند آنها را دلگرم کند.
آیا پرسپولیس بعد از یک دهه بی‌نوایی، «فرگوسن»اش را پیدا کرده؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اگرچه تغییرات بحث‌برانگیز مدیریتی در پرسپولیس تا حدود زیادی باعث نگرانی هواداران شده، اما اولین پروژه مدیر جدید می‌تواند آنها را دلگرم کند. اصلا دور از ذهن نبود که گرشاسبی و رفقا سراغ تمدید قرارداد برانکو بروند، اما اینکه به این سرعت توافقات اولیه حاصل شود کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسید.

 

به هر حال انتظار می‌رفت برانکو برای تصمیم‌گیری در این مورد تا پایان فصل و اتمام مسابقات جام‌جهانی صبر کند، اما ظاهرا او به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها چراغ سبز نشان داده است.

 

در صورت تمدید قراردادی که گفته می‌شود مدت آن دو سال خواهد بود، دوران حضور برانکو در پرسپولیس به پنج سال‌ونیم می‌رسد؛ آنچه برای باشگاهی که هر پنج ماه یک سرمربی عوض می‌کرد، چیزی شبیه «افسانه» است. آیا پرسپولیس بعد از یک دهه بی‌نوایی، «فرگوسن»اش را پیدا کرده؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: