کد خبر: ۷۴۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۱
محسن ربیع‌خواه در مصاحبه‌ای متوجه شده هر 73 پاسی که در بازی با پارس جنوبی جم داده سالم بوده و آمار حیرت‌انگیز 100 درصد پاس سالم را در یک مسابقه بر جای گذاشته است.
یک آمار شگفت‌انگیز از هافبک به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محسن ربیع‌خواه در مصاحبه‌ای متوجه شده هر 73 پاسی که در بازی با پارس جنوبی جم داده سالم بوده و آمار حیرت‌انگیز 100 درصد پاس سالم را در یک مسابقه بر جای گذاشته است.


البته ربیع‌خواه گفته این آمار برایش مهم نیست و فقط کار خودش را انجام می‌دهد اما چرا این بازیکن نباید به خود ببالد؟ می‌دانید ژاوی در دوران اوج آمار حیرت‌انگیز 98 درصد پاس سالم را ثبت می‌کرد یا همین حالا بوسکتس در پست هافبک دفاعی بارسلونا حدود 90 درصد پاس‌هایش سالم است پس پرسپولیسی‌ها باید به داشتن ربیع‌خواه افتخار کنند.

 

البته قبل از افتخار کردن باید یادمان بیاید تقریبا تمام پاس‌های ربیع‌خواه کوتاه و با کمترین ریسک ممکن هستند و طبیعی است که درست و سالم باشند پس نباید از این آمار شگفت زده و خوشحال شد. البته ربیع‌خواه در همین بازی یک پاس بلند و نسبتا پرخطر داشت که پایه‌گذار گل سه امتیازی شد.

 

خودش گفته احساس کرده باید در آن لحظه توپ را به نقطه کور دفاع حریف بفرستد و همین هم می‌تواند مایه امیدواری باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: