کد خبر: ۷۴۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۰
بيژن طاهري از شرايط امروز استقلال راضي بود و اين تيم را رو به رشد و حركتش را رو به بالا پيش‌بيني مي‌كرد.
طاهری: نتايج استقلال خبر از پيشرفت و تغيير می‌دهدبه گزارش خبرداغ ، بیژن طاهری كه از كميته فني استقلال به كادر فني راه‌ يافته بود، پس از برد استقلال مقابل گسترش فولاد در گفت‌وگو با خبرورزشي از آنچه اين روزها در تمرينات استقلال سپري مي‌شود، حرف زد.

 

*انتظار اين برد دوگله مقابل گسترش را داشتيد؟

ما در بازي قبلي برابر سیاه‌جامگان خراسان هم مستحق برد بوديم. در آن ديدار هم بازي خوبي ارائه كرديم و فقط با بدشانسي توپ‌هاي‌مان به گل تبديل نشدند.

 

* پس وضعيت تاكتيكي تيم بهتر شده است؟

شرايط تيم روز به روز بهتر مي‌شود. اين نشان مي‌دهد كه يكسري اتفاقات در حال رخ دادن است. البته كادر فني قبلي هم زحمت خودشان را كشيدند و وقت و انرژي بالايي براي استقلال صرف كردند ولي گاهي اين‌گونه مي‌شود كه تيم نتيجه نمي‌گيرد. اين را بارها گفته‌ام كه بايد قدردان تلاش آنها هم باشيم ولي خب با روند نتايج خوب تيم مشخص است كه با تيم كار شده ولي باز هم هنوز به صددرصد پيشرفت نرسيده‌ايم و تيم جاي كار دارد.

 

* اما قبول داريد هنوز جايگاه تيم مورد رضايت هوداران تيم نيست؟

البته كه قبول داريم. اصلاً جايگاه استقلال آنجايي كه پيش از اين بود، نيست و حتي جايگاهي كه امروز دارد هم جايگاه اصلي‌‌اش نيست. جاي استقلال آن بالا بالاهاست و ان‌شاءا... به زودي به آن وضعيت هم برمي‌گرديم.

 

* شفر چه كار مهمي كرده كه اين نتايج يكي‌يكي رقم مي‌خورد؟

قطعاً هر اتفاقي در تيم رخ مي‌دهد، تراوشات ذهني سرمربي‌‌اش است. او براي ديدار با سیاه‌جامگان يكسري تفكرات داشت و براي بازي با گسترش هم يكسري تفكرات ديگر داشت و هرچه در مغز او مي‌گذرد به تيم منتقل مي‌شود و در نهايت تيم با آن در زمين بازي مي‌كند و نتيجه هم مي‌گيرد. او يك مربي باتجربه است كه براي هر ديدار روش خاصي را برمي‌گزيند.

 

* براي بازي با پيكان چه برنامه‌اي داريد؟

ما در تمرين روز يك‌شنبه هم جرقه‌هايي از سبك بازي با پيكان را در تمرين ديديم و البته اصل تمرينات‌مان از امروز آغاز مي‌شود. مي‌خواهيم تاكتيك‌هاي پيكان را خنثي و تاكتيك خودمان را به آنها ديكته كنيم.

 

* بازي سختي پيش ‌رو‌ي‌تان است؟

همه بازي‌ها سخت هستند و استقلال بازي آساني ندارد.

 

* از بودن كنار شفر به چه نكته ويژه‌اي دست پيدا كرديد؟

من در همه اين سال‌ها با مربيان زيادي كار كرده‌ام. اين تجربه، تجربه خيلي خوب و جديدي بود كه چيزهاي زيادي در آن ياد گرفتم؛ نكاتي كه اگر روزي خودم سرمربي شوم، حتماً آنها را به كار خواهم بست. البته نمي‌گويم چه روش‌هايي كه لو نرود! ما زماني به شفر رسيده‌ايم كه مي‌توانيم از حاصل يك عمر كارش استفاده كنيم. 

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: