کد خبر: ۷۴۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۳۶۱
یک فعال سیاسی درباره سکوت اصولگرایان در قبال رفتار احمدی‌نژاد و یارانش گفت: اصولگرایان رئیس دولت‌های نهم و دهم را از رفتارهایی که در پیش گرفته است نهی و مذمت می‌کنند و انشاءالله به زودی خدمتش خواهند رسید.
رفیقدوست: از اول احمدی‌نژاد را قبول نداشتم؛ او تعادل ندارد/ به زودی خدمت او خواهند رسید؛ قوه قضاییه در حال تکمیل پرونده است

به گزارش خبرداغ،محسن رفیقدوست در گفت‌وگو با  ایلنا ، درباره اظهارات رئیس دولت‌های نهم و دهم و بست‌نشینی او و یارانش گفت: من از اول احمدی‌نژاد را قبول نداشتم او تعادل ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین مشخصه احمدی‌نژاد این است که به ولایت مومن نیست و با این رفتار و اعمال به دنبال اسم و رسم است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که چرا اصولگرایان در برابر رفتارهای احمدی‌نژاد سکوت کرده‌اند، گفت: اکثر اصولگرایان در برابر احمدی‌نژاد سکوت نکرده‌اند و او را از این رفتارها نهی و مذمت می‌کنند.

وی تاکید کرد: انشاالله به زودی خدمتش خواهند رسید و قوه قضائیه در حال تکمیل پرونده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: