کد خبر: ۷۴۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۶۸۸
افسانه پاکرو هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص موضوعات ورزشی به اظهار نظر پرداخت.
افسانه پاكرو: كيارستمی می توانست بهترين گزارشگر فوتبال باشد مثل فردوسی پوربه گزارش خبرداغ ، به افسانه پاکرو هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتردر یک گفت‌وگوی متفاوت به صحبت در مورد موضوعات ورزشی پرداخت که در ادامه مي‌خوانید.

 

خانم پاکرو به کدام رشته‌هاي ورزشی علاقه دارید؟


به طور کلی ورزش را دوست دارم و خودم هم ورزش مي‌کنم. به شنا، تكواندو و ژیمناستیك بیشتر علاقه دارم.


فوتبال چطور؟


اتفاقا فوتبالم هم خوب است.


چه پستی بازی مي‌کنید؟


دروازه‌بان هستم و مي‌گویند دروازه‌بان خوبی هستم. اگر فوتبالیست بودم، دروازه‌بان می‌شدم. فکر مي‌کنم استعدادش را دارم. حتی وقتی دوستانم به شوخی چیزی را به طرفم پرت مي‌کنند به خوبی مهار مي‌کنم. حتي با چشم بسته


برای دروازه‌بانی دیر نشده هنوز هم مي‌توانید فوتبالیست شوید.


بله از نظر سنی مي‌توانم ولی دغدغه فعلی‌ام هنر است.


همه جا شما را متولد شصت‌و‌دو معرفی مي‌کنند این تاریخ درست است؟


خیر نمی‌دانم این تاریخ را از کجا مي‌آورند.


خب تاریخ تولدتان را بگویید.


خیر، نمی‌گویم شما هم تلاش نکنید (با خنده)


بله اصرار نمي‌کنیم. از علایق فوتبالی‌تان بگویید؟


از بازیکنان ایرانی علی کریمی و علی دایی را دوست دارم و از خارجی‌ها رونالدو.


بازی‌هاي تیم ملی را دنبال مي‌کنید؟


بله. فکر مي‌کنم ما با کی‌روش قدرتمندیم و تیم ملی کنونی ما باعث افتخار است. پیش بینی مي‌کنم از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم.


علاقه شما به ورزش در حدی هست که روزی فیلم بلندی در ارتباط با ورزش بسازید؟


بله شاید در آینده نزدیک، فیلمی از زندگی یک فوتبالیست بسازم.


شما در آخرین پروژه زنده یاد کیارستمی با او همکاری مي‌کردید. آیا او علایق ورزشی خاصی داشت؟


می‌دانم که یک بار آقای کیارستمی را به تماشای یک مسابقه فوتبال اروپایی دعوت کردند اما ایشان چندان دوست نداشتند شاید کمی برایش کسل کننده بود.


خاطره‌ای ورزشی از زنده یاد کیارستمی دارید؟


بله. فيلم كوتاه كيارستمي به نام «مرا به خانه ببر» كه داستان پسربچه‌اي علاقه‌مند به فوتبال است كه به دنبال توپ خود كوچه‌هاي مختلفي را طي مي‌كند، من و آقای کیارستمی گزارش مي‌کردیم. گزارش فوتبال ایشان بسیار زیبا و پرهیجان بود به نظرم اگر ایشان گزارشگر فوتبال مي‌شدند، به یکی از بهترین‌ها در این عرصه تبدیل مي‌شدند. همانند عادل فردوسی‌پور. یا حتی بهتر از او مي‌شدند (با خنده).


شما برای پروژه‌ای که با ایشان کار مي‌کردید مدتی را در چین گذراندید و حتی تا حدودی زبان چینی آموختید. چینی‌ها به فوتبال علاقه دارند؟


بله. جالب است که در چین، تنها دو ایرانی را بيشتر مي‌شناسند، علی دایی و عباس کیارستمی.


با توجه به اینکه شما متولد اهواز هستید و گفته مي‌شود جنوبی‌ها اکثرا استقلالی هستند، خانواده شما هم هوادار آبی پوشان پایتخت هستند؟


خیر. پدر و برادرم فوتبال نگاه مي‌کنند و من هم همراه آنها تماشا مي‌کنم ولی تعصب فوتبالی خاصی ندارند. برادرم در مقطعی فوتبال حرفه‌ای در رده پایه بازی مي‌کرد اما در ادامه به خاطر درسش، فوتبال را رها کرد.
خانم پاکرو کمی از ورزش فاصله بگیریم.

 

در آینده نزدیک شما را در چه آثاری خواهیم دید؟


مدتی از فضای بازیگری فاصله گرفته بودم. فوت آقای کیارستمی روی من تاثیر گذاشت اما نه اینطور که در رسانه‌ها عنوان شد که دچار افسردگی شده‌ام. اکنون اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود، بررسی مي‌کنم و اگر شرایط خوبی باشد بازی خواهم کرد. مدت‌هاست فیلم کوتاه مي‌سازم و اکنون در فکر ساخت فیلم بلند هستم.


شما بسیار کم مصاحبه مي‌کنید و در فضای مجازی هم چندان فعال نیستید. سخنی با جامعه دارید؟


من فعالیت زیادی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی نداشته‌ام. تنها یک صفحه در اینستاگرام به نام خودم AFSANEHPAKROO  است و بقیه قلابی‌اند. بارها از طریق رسانه‌ها اعلام کرده‌ام این صفحات قلابی‌اند و به‌جای من با مردم در ارتباط هستند اما متاسفانه این مساله هنوز ادامه دارد. متاسفانه تکنولوژی هرقدر پیشرفت کند به‌جای آنکه زمینه آسایش بشر را فراهم کند، گاهی مخل آسایش می‌شود.

 

گل
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: