کد خبر: ۷۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۵۴۴
با آمار خیره کننده ای که از خود نشان داده ثابت کرده که کلیدی ترین و تاثیر گذارترین بازیکنان پرسپولیس در دوران برانکو بوده است.
ستاره ای که بیشترین سهم را در اوج گیری پرسپولیس داشته استبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس از زمانی که برانکو هدایت این تیم را برعهده گرفته به کلی متحول شده است.

 

سرخ پوشان پایتخت با برانکو یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی را در لیگ در کارنامه دارند. آنها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کردند و در فصل جاری هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ به شمار می آیند.

 

جدای از برانکو که سهم بسزایی در قهرمانی سرخ پوشان داشته باید به بازیکنی اشاره کرد که می توان گفت اگر او نبود پرسپولیس هیچ وقت تا این اندازه خوب ظاهر نمی شد. در موفقیت سالهای اخیر سرخ پوشان پایتخت چند بازیکن نقش داشته اند.

 

بازیکنانی مانند مهدی طارمی، محمد انصاری، کمال الدین کامیابی نیا، رامین رضاییان،حسین ماهینی، علی علیپور، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان اما برانکو نشان داده که می تواند برای هر کدام از این بازیکنان جایگزین انتخاب کند به غیر از یک بازیکن و او کسی جز سید جلال حسینی نیست.

 

بدون شک و بدون هیچ گونه اغراقی می توان سید جلال را بهترین و تاثیر گذار ترین و البته کلیدی ترین بازیکن پرسپولیس دانست. هر گاه حسینی در ترکیب پرسپولیس نبوده این تیم با مشکل مواجه شده است و دروازه آنها به راحتی تهدید شده است اما با قرار گرفتن سید جلال خیال هواداران تیم قرمز پوش از بسته شدن دروازه راحت است.

 

در چند دیداری که پرسپولیس در غیاب سید جلال در فصل جاری به میدان رفته تزلزل زیادی از  خود نشان داد و امتیازات زیادی هم از دست داد اما در چند دیدار اخیری که سید جلال به ترکیب اصلی برگشته نوبت کلین شیت های بیرانوند دوباره فرارسیده است. جالب اینکه با حضور سید جلال حتی موقعیت خطرناک هم روی دروازه پرسپولیس خلق نمی شود و این نشان می دهد که پرسپولیس به سید جلال بسیار وابسته است و در غیاب این بازیکن احتمال شکست در هر دیداری وجود دارد.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: