کد خبر: ۷۴۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۵۲۴
پلیس بوشهر در پی انتشار فیلم سنگ پراکنی ماموران یگان ویژه به سمت مردم در استادیوم شهر جم و در پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم، عذرخواهی کرد.
عذرخواهی پلیس بوشهر بابت سنگ پرانیبه گزارش خبرداغ به تقل از عصر ایران: پلیس بوشهر در پی انتشار فیلم سنگ پراکنی ماموران یگان ویژه به سمت مردم در استادیوم شهر جم و در پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم، عذرخواهی کرد.

در بیانیه نیروی انتظامی استان بوشهر آمده است:

ضمن تقدیر از همراهی و همکاری هوشمندانه تماشاگران فهیم و ورزش دوست شهر جم با نیروهای پلیس در برقراری نظم و امنیت مسابقات تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال و عذرخواهی، بابت رفتار غیر مسولانه برخی از ماموران در سنگ پرانی متقابل با تماشاگران به اطلاع می رساند واحد های نظارتی فرماندهی انتظامی استان بوشهر ضمن بررسی دقیق و همه جانبه همه زوایای این اتفاق با کارکنان خاطی و سهل انگار برابر قانون برخورد خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: