کد خبر: ۷۴۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۸
یادداشت تفاهم‌ همکاری میان وزیران کشورهای ترکیه، ایران و قطر در حوزه حمل و نقل امضا شد.
امضای تفاهم همکاری حمل و نقل میان وزیران ایران، ترکیه و قطراین یادداشت تفاهم با عنوان «تسهیل حمل و نقل و ترانزیت» میان وزرای اقتصاد ترکیه و قطر و وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در تهران امضا شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت،  این تفاهم سه جانبه توسط نیهات زیبکچی، شیخ احمد بن جاسم آل ثانی و محمد شریعتمداری با عنوان تسهیل حمل و نقل و ترانزیت کالا در تهران به امضا رسید.

  این تفاهم‌نامه در حوزه حمل و نقل ترکیبی، دریایی و زمینی است و زمینه را برای همکاری های اقتصادی و گسترش مبادلات تجاری میان سه کشور فراهم می کند.

  براساس این تفاهم‌نامه ایران به عنوان کشور ترانزیتی دو همکار دیگر را به هم نزدیک می کند. این تفاهم‌نامه به منظور افزایش کارآیی، کاهش زمان و هزینه های سه کشور منعقد شده است.

  در این تفاهم‌نامه همچنین به تشکیل کارگروه مشترکی اشاره شده است که وظیفه دارد سالانه سه بار در کشورهای عضو تشکیل جلسه بدهد و در همه زمینه ها برای تسهیل تجارت و حمل و نقل فعالیت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضابانکی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
باید قطر ترکیه عمان روسیه چین بلاروس اذربایجان تاجیکستان ووراواقعا دوست وحتی قراردادامنیتی ببندیم انگونه که ناتو قرارداد دارد درست است ترکیه خود عضو ناتو هست اما میتوان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: