کد خبر: ۷۴۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
استقلال تهران در بازی های اخیر خود در فاز دفاعی عملکرد خیره کننده ای داشته است.
اقتدار دفاعی استقلال با شفر/ رحمتی همچنان نیمکت نشین می‌ماندبه گزارش خبرداغ ، استقلال تهران در 3 دیداری لیگ برتری اخیر خود صاحب 7 امتیاز شد که نشان از روند رو به رشد این تیم با وینفرد شفر دارد.

 

 آبی ها بعد از شکست در دربی مقابل نفت تهران دو برصفر پیروز شدند، برابر سیاه جامگان به تساوی رسیدند و گسترش فولاد را نیز با دو گل شکست دادند.

 

نکته جالب اینکه استقلال در هر سه بازی موفق به ثبت کلین شیت شد تا مشخص شود سرمربی آلمانی مانند کی روش و برانکو به خوبی دریافته که تیمش برای کسب موفقیت باید در ساختار دفاعی موفق ظاهر شود.

 

حسین حسینی دروازه بان جوان آبی ها در مدتی که گلر فیکس استقلال بوده گل های کمی دریافت کرده و با ثبت کلین شیت های پی در پی نیز جایگاه خود در درون دروازه را تثبیت کرده و به همین دلیل فعلا مهدی رحمتی باید نیمکت نشین بماند.

نامه نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: